Web Analytics Made Easy - Statcounter

قانع مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: با اعلام گزارش سقوط جوانی در رودخانه، نیرو‌های آتش نشانی و هلال احمر به محل حادثه ماهور میلاتی شهرستان نورآباد ممسنی اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه، نیرو‌های آتش نشانی و هلال احمر تمام اقدامات لازم را برای نجات این جوان عشایر انجام دادند، اما او فوت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اضافه کرد: ایستگاه ۱۴ برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده اعزام شد.

نورآباد ممسنی در فاصله ۱۶۴ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/چ

سقوط جوان عشایر درون رودخانه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی گفت:ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور ارومیه به سرو یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با خودروی پرشیا برخورد کردند.   وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سرو ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.    مدیرعامل هلال احمر آذربایجانغربی افزود:این حادثه ۶ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • سقوط از کوه نوجوان کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد