Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@00:26:49 GMT

رقابت اسکی باز شیرازی با حریفان جهانی

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۶۸۲۹

رقابت اسکی باز شیرازی با حریفان جهانی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یزدان پناه رییس هیات اسکی استان فارس گفت: در ادامه مسابقات اسکی آلپاین قهرمانی جهان، فروغ عباسی پنج شنبه برای کسب بهترین نتیجه با حریفان مطرح اسکی جهان رقابت می‌کند.

وی افزود: فروغ عباسی، میترا کلهر، صدف ساوه شمشکی و عاطفه احمدی چهار بانوی ملی پوش اسکی ایران هستند که روز پنج‌شنبه در مسابقه مارپیچ بزرگ شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدان پناه اضافه کرد: پیش از این قرار بود فروغ عباسی و سایرین اسکی بازان ایران در مرحله مقدماتی مسابقه دهند که با تصمیم مسئولین برگزاری مسابقات قهرمانی جهان و نماینده فنی فدراسیون جهانی مقرر شد تا مسابقه مقدماتی مارپیچ بزرگ برگزار نشود و تمامی اسکی بازان این مرحله راهی مسابقه نهایی شوند، بنابراین فروغ عباسی اسکی باز فارسی در رشته مارپیچ بزرگ، پنجشنبه ۲۵ بهمن در مسابقه نهایی شرکت می‌کند.

رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان به میزبانی اوره سوئد در حال برگزاریست.
انتهای پیام/م

برگزاری رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۶۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری فوق العاده حساس از مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی عربستان، تیم های الهلال و الاتحاد در الکلاسیکو این کشور و در استادیوم الجوهرة به مصاف هم می روند.
 
الهلال که پس از شکست برابر العین و حذف از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اکنون تمام تمرکز خود را روی مسابقات داخلی گذاشته است، به دنبال پیروزی در این مسابقه و صعود به بازی فینال است.

برای این مسابقه، ژسوس باز هم به یاسین بونو اعتماد کرده است. جای خالی این سنگربان مراکشی در بازی رفت برابر العین حس می شد و حالا او یک بار دیگر از ابتدا برای تیمش به میدان رفته است.

در خط دفاعی و همچون همیشه، کالیدو کولیبالی بازیکن سنگالی در کنار علی البلیهی مدافع پر سر و صدای الهلال زوج خط دفاعی را تشکیل داده اند. علاوه بر این دو بازیکن، سعود عبدالحمید به همراه یاسر الشهرانی مدافعان راست و چپ الهلال هستند.

الهلال برای این مسابقه باز هم در مرکز میدان به استفاده از دو هافبک خارجی خود تکیه کرده است. میلینکوویچ ساویچ صربستانی که یکی از مهره های غیرقابل جانشین تیمش به شمار می‌رود، در کنار هم تیمی پرتغالی اش یعنی روبن نوس به میدان می‌روند.

ژسوس برای این بازی و به دلیل مصدومیت و غیبت سالم الدوسری، تصمیم گرفته تا از ناصر الدوسری استفاده کند. مالکوم و میشائیل وینگرهای الهلال هستند و الکساندر میتروویچ پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، به ترکیب اصلی بازگشته است.

دیگر خبرها

  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • (تصاویر) مسابقه نمادین چوگان در میدان نقش جهان اصفهان
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • پرچمداران قدیمی ترین مسابقه خودروهای اسپرت جهان (فیلم)
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی