Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختران پینگ‌پنگ‌باز جوان ایران در بخش انفرادی تور بین المللی تنیس روی میز چک سه پیروزی و ۶ شکست به دست آوردند و در بخش دوبل نیز برابر حریف خود مغلوب شدند.

به گزارش ایسنا، پریناز حاجیلو، شیما صفایی و مریم فرعی سه پینگ‌پنگ‌باز جوان ایران که در تور بین‌المللی تنیس روی میز چک شرکت کردند امروز (چهارشنبه) در بخش انفرادی این مسابقات به مصاف حریفان خود رفتند که در مجموع با سه پیروزی و ۶ شکست به کار خود در این بخش پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخش هر کدام از ملی‌پوشان ایران سه بازی انجام دادند. پریناز حاجیلو ابتدا برابر حریفی از ولز به پیروزی سه بر یک رسید. در دومین بازی سه بر دو برابر نماینده چک شکست خورد و در آخرین دیدار خود هم سه بر یک مغلوب هونامی ناکاموری ژاپنی شد.

شیما صفایی نتیجه اولین بازی خود را سه بر صفر به نماینده چک واگذار کرد اما در دو بازی بعدی خود سه بر دو و سه بر صفر به ترتیب برابر پینگ‌پنگ بازان سنگاپور و نروژ به پیروزی رسید.

مریم فرعی، سومین ملی‌پوش ایران در هر سه بازی خود با نتایج سه بر صفر، سه بر یک و سه بر صفر به ترتیب برابر ورزشکارانی از فرانسه، چک و رومانی شکست خورد.

در بخش دوبل این مسابقات هم تیم ایران با ترکیب پریناز حاجیلو و شیما صفایی به مصاف تیمی با ترکیب دو ورزشکار از بلاروس و چک رفت و با نتیجه سه بر دو شکست خورد. به این ترتیب کار ملی‌پوشان ایران در بخش انفرادی و دوبل این مسابقات به پایان رسید و جمعه در بخش تیمی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه (به وقت چک) برابر روسیه و از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه (به وقت چک) به مصاف تیم پرتغال می‌روند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۶۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!

تیم ملی فوتبال دختران ایران به سومین پیروزی خود در تورنمنت کافا دست یافت.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، سومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل تاجیکستان برگزار کرد و در ادامه روند پیروزی‌های پر گل خود، توانست این تیم را نیز با نتیجه ۵-۰ از پیش رو بردارد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این ازبکستان را با حساب ۴-۲ و ترکمنستان را با حساب ۷-۰ شکست داده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار سه برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • پسران یک قدم تا فینال/ دختران در آستانه قهرمانی
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور