Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@10:16:42 GMT

253 سارق در دزفول دستگیر و روانه زندان شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۷۰۸۴

253 سارق در دزفول دستگیر و روانه زندان شدند

به گزارش ایرنا منصور محمدی خباز روز چهارشنبه در جریان دیدار مسئول خبرگزاری ایرنا دفتر دزفول افزود: امنیت دزفول با هماهنگی نیروهای امنیتی و اقدامات انجام شده به بیش از 60 درصد رسیده است.
وی اظهار داشت: باندهای سرقت منازل دزفول که همه غیربومی بودند، دستگیر شدند که برخی از این دستگیری ها حین سرقت انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب دزفول با بیان اینکه اغلب سرقت از منازل از ساعت چهار تا 11 شب انجام می شود، افزود: سارقان معمولا به سراغ خانه هایی می روند که نکات ایمنی را رعایت نمی کنند.
وی روشن ماندن چراغ ها در طول روز، گذاشتن کارت های تبلیغاتی لای در و بررسی خشک بودن فاضلاب خروجی منازل را از روش های سارقان برای فهمیدن خالی بودن منازل دانست و گفت: 90 درصد سارقان برای جلوگیری از ثبت تصاویر بعد از سرقت از منازل آیفون های تصویری را نیز سرقت می کنند.
محمدی خباز با بیان اینکه هیچگونه سرقت منزل و طلاجات در هشت روز گذشته گزارش نشده است، افزود: گشت های انتظامی در تمام طول شبانه روز در سطح شهر فعال هستند تا مردم احساس امنیت بیشتری داشته باشند.

** برخورد جدی با مجرمان عاملی بازدارنده
دادستان عمومی و انقلاب دزفول برخورد قاطع با مجرمان را یک عامل بازدارنده برای جلوگیری از ارتکاب جرم دانست و بیان کرد: برخورد جدی با نزاع های دسته جمعی، چاقوکشی، مواد مخدر و سرقت ها در دستور کار قرار گرفته که نتیجه آن رسیدن دزفول به یک آرامش نسبی است.
وی درخصوص شرکت ورمی کمپوست زراعتکاران جنوب که حدود یکهزارو 500 شاکی دارد نیز گفت: دادگاه حقوقی برای این شرکت حکم ورشکستگی صادر کرده است که به رای دادگاه حقوقی اعتراض کرده ام.
محمدی خباز با بیان اینکه اعتراض بنده در حال رسیدگی است، افزود: محکوم این پرونده هنوز در زندان به سر می برد و آزاد نشده است.
وی از همکاری بسیج و نیروی انتظامی در ارتقای سطح امنیت شهرستان تقدیر کرد.
7278/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 انقلاب چاقوکشی دادستان عمومی و انقلاب زندان مواد مخدر جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کالا و احشام در سطح شهرستان بویراحمد، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار مأموران پاسگاه انتظامی دشت روم قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده یک سارق کالا و احشام را شناسایی و دستگیر کردند و مأموران در بازرسی از مخفیگاه سارق سه رأس گوسفند و مقادیری اموال مسروقه کشف و ضبط کردند.

کد خبر 6090004

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد