Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: تصاویر و ویدئوهایی در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان به هتل محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی می‌رود و با وی دیدار می‌کند.

بن علوی به نتانیاهو در دیداری که به صورت سری وارد هتل محل اقامتش می‌شود، انجام داده، به نتانیاهو می‌گوید این دیدگاه جدید و مهمی درباره آینده است،‌ملت‌ها در خاورمیانه خیلی رنج برده‌اند، چرا که در گذشته باقی ماندند، این عهد و دوران جدیدی است که به آینده و شکوفایی برای تمام ملت‌ها خدمت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم خطاب به وزیر خارجه عمان می‌گوید: تصمیم شجاعانه‌ای که سلطان قابوس با دعوت از من برای سفر به سلطان‌نشین عمان اتخاذ کرد، تغییری در جهان ایجاد می‌کند و راه را به روی طرف‌های دیگر فراهم می‌کند تا اقدامی را که شما انجام دادید، انجام دهند، یعنی از گذشته جدا شده و حرکت رو به جلو و به سوی آینده بردارند.

نتانیاهو افزود طرف‌های زیادی از شما دنباله‌روی می‌کنند، از شما به خاطر این سیاست مثبت که به سمت آینده برداشته شده، و منجر به تحقق صلح و ثبات می‌شود، تشکر می‌کنم.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: بن علوی نتانیاهو سری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۷۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در گفتگوی ویژه خبری تلویزیون درباره قرارداد شهرداری تهران با چین در حوزه واردات واگن و اتوبوس برای حمل و نقل عمومی تهران توضیحاتی داد که مهمترین بخش های آن را در زیر می ‌خوانید:

* او درباره اینکه چرا شهرداری تهران با چین قراداد بست: ۶۶ درصد رفت و آمد تهران با حمل و نقل شخصی است و ما در زیر ساخت دچار عقب افتادگی تاریخی هستیم. ما در داخل هر ظرفیتی بود دنبال کردیم و ۳ هزار اتوبوس داخلی قرارداد بستیم از ۱۱ هزار دستگاهی که تهران نیاز داشتیم. ما ۱۸۸۰ اتوبوس تحویل گرفتیم که ۸۶۰ دستگاه آن کار می کرد الان ۲۱۰۰ اتوبوس فعال داریم که در چند روز آینده به ۲۴۰۰ دستگاه می رسد.

* ۷۲ هزار تاکسی در تهران داشتیم که فرسوده بود یا ۶ هزار ون داشتیم که برای ۱۵ سال پیش بود. در مترو نیز یک عقب افتادگی جدی داریم لذا موضوع توسعه زیرساختهای شهر از جمله مترو بود.

ادامه دارد....

کد خبر 848550 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها علیرضا زاکانی شهردارى تهران ایران و چین شهردار

دیگر خبرها

  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • نتانیاهو: امکان دستیابی به توافق ضعیف است/ وارد رفح می‌شویم
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • ساخت دستگاه حفاری تا عمق ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی
  • ساخت دستگاهی برای حفاری عمق تا ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس شناسی
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • رایزنی برای افزایش سفر بین ایران و عمان
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان