Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهمین نشست سراسری هم‌اندیشی معاونان و مدیران بین‌الملل دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی، مؤسسات پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری به میزبانی دانشگاه علم و صنعت در ۲۸ بهمن برگزار می‌شود.

دکتر حسین سالار آملی، رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: هدف از برگزاری نشست هم اندیشی معاونان و مدیران بین‌الملل تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در ماه منتهی به آخر سال، اشتراک نظر و بهره‌مندی از آرا و پیشنهادهای معاونان و مدیران بین‌الملل دانشگاه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: معتقدیم که معاونان و مدیران بین‌الملل به عنوان کنشگران اصلی سیاستگذاری تعاملات علمی بین‌المللی در دانشگاه‌ها در اثنای فعالیت‌های سالانه خود به تجربیاتی دست می‌یابند که انتقال آنها به دیگر همکاران دانشگاهی، درهای جدیدی از همکاری را خواهد گشود. ضمن آن که این نشست فرصتی است تا به شناسایی موانع و مشکلات تعاملات علمی بین‌المللی بپردازیم و در حد توان برای تسهیل موانع در سال آینده برنامه‌ریزی کنیم.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل افزود: امسال نیز مانند سال‌های گذشته، از دانشگاه، پژوهشگاه و پارک علم و فناوری برتر در حوزه فعالیت‌های علمی تقدیر می‌کنیم.

وی گفت: مراسم تقدیر از برگزیدگان با حضور وزیر علوم و جمعی از مقامات وزارت برگزار خواهد شد ضمن آن که از دانشگاه‌هایی که در حوزه تعاملات علمی بین‌المللی موفق بوده‌اند یا با عنایت به تلاش‌های اخیر، در مسیر موفقیت قرار گرفته‌اند، تقدیر خواهیم نمود.

رئیس مرکز همکاری‌های علمی بین‌المللی اشاره کرد: برگزاری دو نشست تخصصی با عناوین روند همکاری‌های علمی بین‌المللی و همچنین امنیت در تعاملات علمی بین‌المللی از دیگر برنامه‌های نشست می‌باشد که با حضور مقامات و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط برگزار خواهد شد.

دکتر سالار آملی در پایان خاطرنشان کرد: برای اولین بار، امسال از تعدادی از سفرای کشورهای خارجی مقیم تهران دعوت کردیم تا در نشست سراسری معاونان و مدیران بین‌الملل حضور یابند تا ضمن ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های همکاری‌های علمی کشور خود با ایران از ظرفیت‌های دانشگاهی و علمی کشورمان برای توسعه همکاری‌ها آگاهی یابند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان گفت: امسال ۳۹ هزار داوطلب در استان کرمانشاه در کنکور سراسری شرکت کردند که  از این تعداد ۶۲ درصد نفر زن و ۳۸ درصد هم مرد بودند.
سجاد دادفر افزود:  از مجموع شرکت کنندگان ۵۲ درصد در رشته تجربی، ۵ درصد در رشته ریاضی، ۲ در رشته زبان‌های خارجی و ۳۴ درصد هم در رشته علوم انسانی بودند.
آزمون سراسری کنکور امروز و فردا همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشدید اعتراض حامیان فلسطین در مراکز آموزش عالی آمریکا
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • آغاز آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در کرمانشاه
  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • مراسم تقدیر از دست اندرکاران جشنواره جایزه ملی ثریا برگزار شد
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند