Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان حمله تروریستی به نیروهای سپاه پاسداران را محکوم و این عمل را نقطه سیاه دیگری در کارنامه تروریست ها دانست.

به گزارش گروه خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بیانیه ای حمله تروریستی به نیروهای سپاه پاسداران را محکوم کرد و این جنایت خونین را نقطه سیاه دیگری در کارنامه ترویست ها و حامیان آنها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

در 24 اسفند1397 حادثه ناگواری به وقوع پیوست که منجر به شهید و زخمی شدن تعدادی از مدافعان وطن شد.

این اقدام بزدلانه و ناجوانمردانه که ناشی از جهل و افراط گرایی مذهبی است نقطه سیاه دیگری را در کارنامه تروریست های منطقه و حامیان آن ها علی الخصوص دولت های جنایتکار آمریکا و اسرائیل ثبت کرد.

همزمانی این جنایت با برگزاری اجلاس ضد ایرانی ورشو و همچنین بعد از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده این است دشمن جمهوری اسلامی ایران میخواهد دهه پنجم انقلاب را نا امن کنند چه به لحاظ اقتصادی و چه به لحاظ فرهنگی چه به لحاظ امنیتی.
این تروریست ها حملات کور خود را از کشور پاکستان سامان دهی می کنند. وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران باید به این موضوع ورود پیدا کند و کارشکنی های کشور پاکستان را از طریق مجامع بین المللی پیگیری کند.

بی تردید یکپارچگی طوایف شیعه و اهل سنت منطقه با چنین اقدامات مذبوحانه ای از بین نخواهد رفت و وحدت بیش از پیش ایرانیان از هر دین ، مذهب و طایفه ای را در پی خواهد داشت.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به خانواده این شهیدان و مجروحان مدافع وطن، تبریک و تسلیت گفته و شفای عاجل همه مجروحین این حادثه و همچنین عذاب ابدی برای مسببین و عاملین این جنایت خونین را از خداوند متعال مسئلت دارد.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حمله تروریستی شهادت سپاه پاسداران جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون صرفا جهت اطلاع خود نوشته است؛

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دارالعلوم زاهدان مدعی مسیر اعتدالی در مدارس دینی اهل سنت در استان سیستان و بلوچستان شد و گفت این مدارس با گروه‌های افراطی همراه نیستند.

این ادعای عبدالحمید با آنچه در عملیات مشترک دیروز قرارگاه قدس با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان در مدرسه علوم دینی انوارالحرمین روستای پشامگ شهرستان راسک روشن شد عملاً تکذیب شد.

در این عملیات، عناصر پشتیبانی‌کننده دو عملیات تروریستی گروهک جیش‌العدل در ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در سپاه شهرستان راسک صورت گرفت و منجر به شهادت تعدادی از نیروهای انتظامی و سپاه شد که در مدرسه یادشده مخفی شده بودند با همکاری مردم منطقه شناسائی و دستگیر شدند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902909

دیگر خبرها

  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • استقرار ۴۵ هسته فناور و شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد واحد زاهدان/ جذب دانشجویان در قالب طرح پویش
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • حمله پلیس آلمان به دانشجویان حامی فلسطین
  • تربیت متخصص در علوم مختلف و ساختار سازی شیعه از مهم‌ترین اقدامات امام صادق علیه السلام بود