Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین مهدویان، کارگردان فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون»، در گفت‌وگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: ساخت قسمت دوم «ماجرای نیمروز» دلیل خاصی ندارد، ما در قسمت اول این فیلم سینمایی شاهد استقبال خوب مخاطبان در سینما و شبکه نمایش خانگی بودیم و فکر کردیم شخصیت‌های این فیلم سینمایی پتانسیل ادامه دادن و ساخت فیلم سینمایی دیگری در مقطع تاریخی متفاوت را دارند و به همین دلیل این فیلم ساخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدویان در ادامه گفت: ساخت فیلم‌های تاریخی مثل فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» نیاز به تحقیق و پژوهش در زمینه تاریخی و سیاسی دارد که ما این تحقیقات را با دقت انجام دادیم و از طرفی هیچ‌گاه هدف من به عنوان کارگردان دست گذاشتن روی نقاطی از تاریخ که نمی‌شود آنها را تعریف کرد نبوده، من قصد داشتم فیلمی کامل بسازم و قصه‌هایی که مدنظر دارم را تعریف کنم. من به خاطر فیلم‌هایی که پیش از این ساخته‌ام با بسیاری از افراد که در سازمان مجاهدین فعالیت داشتند و امروز از این سازمان جدا شده‌اند صحبت کردم و نسبت به این مسأله تا حدی شناخت داشتم اما با این حال تحقیقات بسیاری برای ساخت این فیلم و فیلمنامه‌اش صورت گرفته است.

وی افزود: مادامی که مردم از اینگونه فیلم‌ها استقبال کنند و با فیلم‌هایی مثل «ماجرای نیمروز» بتوان قصه‌هایی جذاب و مخاطب پسند تعریف کرد این کار را ادامه می‌دهم اما اینکه قسمت سوم این فیلم سینمایی ساخته می‌شود یا خیر را نمی‌دانم و هیچ برنامه‌ای در حال حاضر برای ساخت قسمت بعدی این فیلم ندارم.

این کارگردان در پایان خاطرنشان کرد: برخی از شخصیت‌های فیلم، ما به ازای خارجی دارند ولی شخصیتی مثل افشین را خودمان ساختیم. یکی از شخصیت‌هایی که ما به ازای خارجی دارد کمال است که البته آن چیز که در «ماجرای نیمروز: رد خون» مشاهده می‌کنید سرنوشت واقعی کمال نیست. ما درباره آن چیز که تاریخ حرفی از آن نزده از تخیل‌مان استفاده کردیم و با وجود اینکه شخصیتی مثل عباس زریباف در عملیات مرصاد کشته شده شکل کشته شدنش را نمی‌دانیم و درباره شکل کشته شدن این شخص از تخیل‌مان استفاده کردیم.

خبرنگار: علی ناصری

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ساخت فیلم فیلم سینمایی برنا ماجرای نیمروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۸۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار نیمروز با بیان این خبر گفت: پس از اعلام مفقودی این دو کودک در روز یکشنبه تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیمروز و ادارات عشایر، نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، آموزش و پرورش و اورژانس به عملیات جستجو و نجات پرداختند.
امینی راد افزود: در این عملیات از تمام امکانات مانند قایق، کواد کوپتر و تور استفاده و پایش تمام منطقه انجام شد.
فرماندار نیمروز بیان کرد: صبح امروز با توجه به آماده بودن شرایط آب و هوایی، با کمک پهباد‌های ارتش عملیات جستجو به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • فیلم| شعرخوانی شاعران شیرین‌زبان اصفهان در شب شعر کمال
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز
  • کشف جسم بی‌جان دو کودک غرق شده در شهرستان نیمروز