Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان، دکتر محمدجواد فدائی، استاندار کرمان دیروز چهارشنبه، 24 بهمن در دیدار اعضای کمیته راهبردی شورای عالی خانه هنرمندان استان با تاکید بر منافع مشترک دولت و هنرمندان در ارتقاء فرهنگ و نشاط اجتماعی، افزود: اگر دولت زمینه حضور و فعالیت بیشتر هنرمندان را در جامعه ایجاد کند، قطعا نتیجه آن را در ارتقا فرهنگ و نشاط اجتماعی مشاهده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مباحث مطرح شده در این دیدار، یادآورشد: برخی از مسائل مطروحه، که با اختلاف نظراتی همراه است، مسائل داخلی خانه هنرمندان بوده که نیاز به برپایی جلسات هماهنگی درون سازمانی است اما آنچه به استان کرمان مربوط می‌شود، لازم می‌دانیم همکاری متقابلی بین دولت و خانه هنرمندان در استان کرمان داشته باشیم.
استاندار کرمان با اشاره به برگزاری جلساتی با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره مسائل و مشکلات اولویت دار استان کرمان، تصریح کرد: شاید از نظر خانه هنرمندان برپایی اپرای منظومه خواجوی کرمانی و ارکستر سمفونیک در استان ضرورت نداشته باشد اما باید در بحث های فرهنگی و هنری استان قدم‌هایی برداشته می شد.
فدائی با تاکید بر ارائه برنامه های مقدماتی دوساله خانه هنرمندان استان، اظهارکرد: انتظار می‌رود در برنامه‌های مقدماتی خانه هنرمندان استان کرمان به مسائلی همچون نتایج برنامه‌ها در ارتقای فرهنگ و نشاط جامعه، توزیع متوازن در استان کرمان، استفاده از ظرفیت جوانان علاقه‌مند به فرهنگ و هنر کرمان بیش‌ازپیش توجه شود.
وی بابیان اینکه معمولا تصمیم‌ها و برنامه‌ها در کشور دارای سیستم نیست و بستگی به سلیقه افراد دارد تصریح کرد: برنامه‌های دولت در استان کرمان در حوزه‌های مختلف دارای زمانبدی دو ساله (تا پایان دولت دوازدهم) است و باید نتایج و ثمرات آن در جامعه دیده شود.
استاندار کرمان ارتقاء فرهنگ و نشاط جامعه را از نیازهای استان کرمان بیان کرد و گفت: برگزاری تئاترهای خیابانی از حکایت‌های گلستان سعدی که در دستور کار قرار دارد می‌تواند بر اصلاح فرهنگ و ارتقا نشاط در جامعه تأثیرگذار باشد
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان فرهنگی فدایی استاندار هنرمندان خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است

ودود اسحق زاده در نشست ساماندهی ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در اردبیل گفت: یکی از آسیب‌های جدی در جامعه رشد بیماری‌های غیرواگیر همچون فشار خون و چاقی است.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل با تاکید بر اینکه توسعه ورزش همگانی میان اقشار مختلف در جلوگیری از آن نقش دارد، افزود: به منظور گسترش سلامتی، نشاط و شادابی جسم به دنبال ایجاد بسترهای مناسب ورزشی در محلات و بوستان ها با تقویت ایستگاه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی هستیم.

او متولی بسترسازی ورزش همگانی را شهرداری اعلام کرد و گفت: در کنار شهرداری تامین مربی ایستگاه ها با هیات ورزش های همگانی است که تلاش می کنیم تا با انتخاب مربیان در این ایستگاه ها نشاط و شادابی را به بوستان ها بیاوریم.

اسحق زاده اهداف ورزش های همگانی را یادآور شد و تصریح کرد: حفظ سلامت روحی و جسمی جامعه، ایجاد نشاط عمومی و شادابی جامعه و فراهم کردن فرصت تفریحات سالم برای همه از جمله این اهداف است.

رییس هیات ورزش های همگانی استان اردبیل بیان کرد: به زودی دوره مربیگری ورزش روزانه نیز برگزار خواهد شد و با حضور این مربیان در ایستگاه ها و با انجام صحیح حرکات ورزشی از آسیب دیدگی شرکت کنندگان جلوگیری خواهیم کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر
  • دریای خزر عقب‌نشینی کرد
  • توضیح سلاجقه درباره عقب نشینی آب دریای خزر و حذف کیسه‌های پلاستیکی
  • دولت سیزدهم پس از ۶ سال کنوانسیون دریای خزر را احیا کرد
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است