Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-06@22:17:39 GMT

با بدبینی همسر خود چه کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۸۹۲۳

یک روانشناس گفت: عده ای از افراد نسبت به شریک زندگی خود حساسیت‌هایی دارند که گاهی اوقات این حساسیت‌ها طبیعی نیست.

به گزارش شریان نیوز، سمیرا زارع روانشناس و مشاور خانواده   در خصوص شک و بدبینی در زندگی مشترک اظهار کرد: عده ای از افراد نسبت به شریک زندگی خود حساسیت‌هایی دارند که گاهی اوقات این حساسیت‌ها طبیعی نیست و این افراد به سه دسته تقسیم می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دسته اول افرادی‌اند که به صورت ذاتی اینگونه هستند، گفت: دسته دوم نیز افرادی‌اند که به وسواس بدبینی دچار هستند.

این مشاور خانواده با اشاره به اینکه دسته سوم هم افرادی‌اند که اختلالات پارانوئیدال دارند، تصریح کرد: برطرف کردن بدبینی در دسته سوم از همه مشکل تر است و باید از روانشناس کمک بگیرند.

زارع ادامه داد: در صورتی که فردی جزء دسته اول یا دوم باشد با به کار بردن چند الگوی رفتاری می تواند بدبینی خود را کاهش دهد.

وی با اشاره به اینکه نباید حساسیت فرد بدبین را تشدید کرد، گفت: با همسر خود با ثبات رفتار کنید و از بحث های کلامی اجتناب ورزید.

این مشاور خانواده تاکید کرد: تا جایی که می توانید از ایجاد حساسیت برای همسر خود دوری کنید.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۸۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است

 سرمربی خارجی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال خوزستان در هتل کوثر اصفهان گفت: چیزی که در ایران برایم بسیار جالب بود و تحسین می‌کنم این است که آنها به برخی جنبه‌های اخلاقی حساس هستند، به هر حال مخاطبانی هستند که فوتبال را دوست دارند و می‌بینند، وقتی یک بازی فوتبال را به نمایش می‌گذاریم، معرف فرهنگ و آموزش مردم شهر، منطقه و کشور است، اما مخاطبان در بعضی موارد سطح آموزش و فرهنگی که نشان داده می‌شود را دوست ندارند و این موارد به دور از اخلاقیات است.

 ژوزه مورایس افزود: هر نوع توهین به تماشاگران زن و مرد در ورزشگاه خلاف ارزش‌های انسانی است؛ باید همدیگر را درک کنیم، دوستی بالاترین نمود انسانیت است و توهین هیچ جای دنیا پذیرفته نیست.


او گفت: بازی با استقلال خوزستان بسیار حساس خواهد بود، مقابل تیمی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند، تلاش و انگیزه ۲ برابر خواهد کرد و اگر بخواهیم پیروز شویم باید تلاش بیشتری انجام دهیم

مورایس افزود:  ذهنیت بازیکنان آماده است، هر تیمی کیفیت و قدرت خود را دارد، بازی‌ها آسان نیست و باید به حریف احترام بگذاریم.

سرمربی سپاهان گفت: به کیفیت بازی خودمان نیز اعتقاد داریم، اما گاهی مواردی مانند بازی نفت آبادان رخ می‌دهد، باید بپذیریم و گذر کنیم، این فصل از یک زمانی به بعد اتفاقات غیرعادی شد و نتایج خیلی نزدیک بودند؛ به دلایل مختلف، استقلال خوزستان یکی از تیم‌های خوب است، برخی مواقع نتوانستیم کنترل کنیم و در مورد بازی با نساجی یا آلومینیوم اگر صحبت کنیم، می‌بینیم که لیگ آسان نیست.

در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت ۱۸:۱۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت  در ورزشگاه نقش جهان اصفهانبه مصاف هم می روند.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • دانش آموزان با حساسیت کمبود آب آشنا شوند
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی/بازگشت به عقب ممنوع
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • همسر رئیسی پیشنهاد دانشکده علوم خانواده را نپذیرفت
  • درمان معجزه‌آسای حساسیت فصلی با عطر طبیعی
  • دیدن و بوییدن غذا ممکن است به راه جدیدی برای درمان دیابت تبدیل شود
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • از پیشرفت در مذاکراه تا ضرب‌الاجل اسرائیل/ گفتگو در مرز خوش‌‎بینی و بدبینی جریان دارد