Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ستار همدانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دیدار این تیم مقابل تراکتورسازی در رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت: هر دو تیم از مدعیان قهرمانی در لیگ هجدهم هستند. در نقل و انتقالات زمستانی هم با خرید بازیکنان مدنظر هر دو تیم به خوبی تقویت شدند.

وی ادامه داد: استقلال و تراکتورسازی برای رسیدن به صدر جدول رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به لحاظ فنی این دیدار فراتر از سه امتیاز است. نتیجه این دیدار قطعا در آینده از لحاظ روحی و روانی برای هر دو تیم مهم و تأثیرگذار خواهد بود. 

همدانی با تاکید بر اینکه مالک باشگاه تراکتورسازی همه تلاش خود را به کار برده تا تبریز قهرمان لیگ شود، اضافه کرد: تبریز یک جام قهرمانی کم دارد. زنوزی برای تصاحب جام توسط تراکتورسازی همه تلاش خود را به کار گرفت. این تیم پر ستاره با جذب مربی خارجی در نیم فصل دوم تقویت شد اما شرایط برای قهرمانی در لیگ هجدهم بسیار سخت است زیرا همه تیم‌ها به خوبی تقویت شدند.

وی یادآور شد: تراکتورسازی از هافبک‌های بسیار خوبی برخوردار است اگر استقلال خط هافبک تراکتورسازی را قطع کند می‌تواند از حملات این تیم جلوگیری کند. قرمز های تبریز خط دفاع قوی ندارد و آبی‌ها می‌توانند از نقاط ضعف این تیم به خوبی استفاده کنند. 

همدانی با اشاره به اینکه این دیدار بسیار جذاب و دیدنی خواهد شد، بیان کرد: اگر حاشیه از دیدار دو تیم فاصله شود قطعا بازی بسیار جذابی را شاهد خواهیم بود. بازیکنان با تمرکز به مسائل فنی می‌توانند بازی زیبایی را به نمایش بگذارند. 

پیشکسوت استقلال بیان کرد: تعدادی بسیار کمی هستند که هزینه می‌کنند تا فوتبال را خراب کنند. میزبانی های نامناسب فقط مختص شهرستانی‌ها نیست بلکه در ورزشگاه آزادی هم میزبانی خوبی نداریم.

همدانی در پایان گفت: گاهی میزبانی خوبی در آزادی انجام نمی‌دهیم و تیمی که بازی در شهر خود است به فکر تلافی می‌باشد البته بنده مخالف انتقام هستم. برای آنکه اتفاقاتی همانند دیدار پرسپولیس و فولاد رخ ندهد باید مسئولان نظارت بیشتری داشته باشند زیرا فوتبال به جامعه آرامش می‌دهد. نباید این ورزش جذاب را با این حاشیه‌ها از بین ببرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال جامعه رقابت نیم فصل دوم برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم