Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سید محمد احمدی در جلسه ستاد تنظیم بازار گیلان با تاکید بر لزوم نظارت کافی همزمان با توزیع مناسب کالا‌ها در بازار، گفت: تولید مرغ در این استان بسیار بیشتر از مقدار مصرفی است و هیچگونه کمبودی در این زمینه نداریم.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به دستور دادستانی از خروج بدون مجوز مرغ زنده از استان جلوگیری می‌کند، افزود: همچنان تولید مازاد استان به دیگر نقاط کشور صادر خواهد شد، اما اولویت با تنظیم بازار گیلان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



احمدی با یادآوری تقاضای دور از انتظاری که چند ماه گذشته در بازار بنزین به وجود آمد، تصریح کرد: اگرچه هیچ اتفاق خاصی نیفتاده بود و کمبودی در گیلان نداشتیم، در نتیجه شایعه پراکنی و جو روانی که ایجاد شد، مصرف بنزین ناگهان به سه برابر افزایش یافت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان گفت: در چند روز گذشته نیز در برخی شهرستان‌ها نگرانی از کمبود مرغ موجب افزایش تقاضا شد در صورتیکه این نگرانی بی مورد بود.

وی تصریح کرد: از مدیران شهرستانی انتظار می‌رود نگذارند فضای روانی بازار ملتهب شود و نگرانی‌های بی اساس به وجود آید.

احمدی با اشاره به قیمت گذاری مرغ زنده در ستاد تنظیم بازار کشور، افزود: ضریب تبدیل و قیمت برای مصرف کننده نهایی مشخص است و می‌توانیم نقطه نظرات و پیشنهادات خود را به مقامات کشوری منعکس کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان بیان داشت: جهاد کشاورزی که وظیفه تولید مرغ را بر عهده دارد و سازمان صنعت، معدن وتجارت باید همپوشانی لازم را داشته باشند تا بازار به بهترین نحو مدیریت شود.

وی بر اهمیت تشدید نظارت بر بازار تاکید کرد و گفت: نباید فضای بگیر و ببند در بازار به راه بیفتد و آرامش مختل شود.

احمدی از توزیع ۱۰۰ تن گوشت منجمد در گیلان برای تنظیم بازار شب عید خبر داد و افزود: سهمیه هر شهرستان بر اساس جمعیت تعیین خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان با بیان اینکه فرایند توزیع باید با نظم همراه باشد، گفت: تعاونی‌های مصرف کارکنان و تعاونی‌های روستایی به شرط داشتن صندوق‌های مکانیزه می‌توانند در فرایند توزیع نقش تاثیرگذاری ایفا کنند.

وی در رابطه با سهمیه آرد نانوایی‌ها نیز گفت: آماده هستیم انتقادات و پیشنهادات موجود در این زمینه را به مسئولین بالادست منتقل کنیم تا تصمیم مناسبی اتخاذ گردد.

انتهای پیام/آ به هیچ وجه با کمبود مرغ روبرو نیستیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع مرغ شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، هادی سلیمی افزود: ۵۴۰ تخته پتو، ۲۸۰ رول موکت، ۵۰۰بطری آب معدنی، ۱۳۰ دستگاه والور، ۷هزارقرص نان، ۵۰۰قوطی انواع کنسرو، نایلون، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته از جمله کالاهایی است که با توجه به شرایط و رفع نیاز‌های اولیه این جمعیت توزیع شده است.

وی اضافه: توزیع اقدام مورد نیاز برای خانواده‌های حادثه دیده در حریق روستای امام زاده ابراهیم شفت ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه علاوه بر توزیع اقلام زیستی، آب معدنی، غذای گرم، بیسکویت و نان نیز بین این خانوار‌ها توزیع شده‌است، گفت: ۲ اردوگاه اسکان اضطراری از جمله حسینه امام‌زاده به ظرفیت ۸۰ نفر و نصب ۱۵ دستگاه چادر در مهمانسرای فرمانداری شفت به ظرفیت ۶۰ نفر و استفاده از مهمانسرا‌های روستای امام زاده ابراهیم در مجموع به ظرفیت ۲۰۰ نفر آماده شد که تاکنون حدود ۸۰ نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره‌مند شدند.
هادی سلیمی خاطرنشان کرد: ۱۰ تیم امدادی جمعیت هلال احمر از شهرستان فومن ، شفت و گروههای واکنش سریع استان شامل ۵۰نیروی نجاتگر به حادثه دیدگان خدمات ارائه دادند.

دیگر خبرها

  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • روند رو به رشد تولیدات کشاورزی لرستان
  • رشد تولید محصولات کشاورزی در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • سوسیس و کالباس با گوشت ماهی هم به بازار آمد