Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@22:04:36 GMT

مهدی رحمتی در صدر رکوردهای استقلال

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۹۳۰۲

به گزارش ایلنا، شاگردان وینفرد شفر با وجود اینکه در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند اما خط دفاعی این تیم تنها ۶ گل خورده را ثبت کرده است، آماری بی‌نظیر برای مردان آبی. مهدی رحمتی دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز رکورد خوبی از خود به جا گذاشته و در بسیاری از بازی‌ها دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

 آمار خط حمله آبی‌پوشان نیز مشابه خط دفاعی است، با این تفاوت که پس از سپاهان و تراکتورسازی با ۲۲ گل زده بهترین خط حمله را در اختیار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین بدون احتساب بازی استقلال مقابل پدیده که هفته دوازدهم محسوب می‌شد، استقلالی‌ها در ۵ دیدار آخر خود به پیروزی رسیده‌اند و گلی هم دریافت نکرده‌اند. خیلی‌ها این آماری که خط دفاع استقلال از خود به جا گذاشته را مدیون درخشش رحمتی و تجربه او می‌دانند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال مهدی رحمتی وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی‌های بی سابقه در استان یزد

جواد محجوبی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد گفت: میزان بارندگی‌های استان یزد در سال آبی جاری از اول مهرماه سال ۱۴۰۲ تا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳۹.۷ میلیمتر بوده و میزان بارندگی مدت مشابه سال آبی گذشته ۹۸.۸ و متوسط دوره آماری ۸۹.۷ میلیمتر است که این میزان بارندگی برای یکسال آبی در ۲۵ سال گذشته بی سابقه بوده است. 

وی افزود: بارندگی‌های استان یزد در سال آبی جاری نسبت به سال گذشته تاکنون ۴۱.۴ درصد و نسبت به متوسط دوره آماری ۵۵.۸ درصد افزایش داشته است.
رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه‌ای یزد در ادامه گفت: میزان بارندگی طی سال آبی جاری در تمام شهرستان‌های استان به جز شهرستان خاتم نسبت به میانگین دوره آماری افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • واکاوی تساوی سپاهان و استقلال خوزستان؛ بی‌انگیزگی مفرط
  • مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود
  • آمارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر| پورحمیدی از کاپیتان استقلال سبقت گرفت/ جایگاه مطمئن آقای گلی مغانلو
  • ابایی ندارم که ۱۰۰۰ میلیارد جریمه شوم/ شرافتمندانه بازی کنید
  • بارندگی‌های بی سابقه در استان یزد
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک