Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@22:04:42 GMT

پاسخ توئیتری لهستان به پیام ظریف

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۹۴۲۲

پاسخ توئیتری لهستان به پیام ظریف

ساعت24 - وزارت امور خارجه لهستان که این روزها با تبعیت از آمریکا، میزبان نشستی ضدایرانی شده است، در واکنش به پیام توئیتری «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران و در فراری رو به جلو، نوشت: لهستان تروریسم را درهر شکلی که باشد، محکوم می‌کند.

وزارت امور خارجه لهستان که این روزها با تبعیت از آمریکا، میزبان نشستی ضدایرانی شده است، در واکنش به پیام توئیتری «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران و در فراری رو به جلو، نوشت: لهستان تروریسم را درهر شکلی که باشد، محکوم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صفحه توئیتری این وزارتخانه در پیام خود افزود: واکنش به حمله جاده خاش – زاهدان در ایران نیز از این موضوع مستثنی نیست؛ نه به خشونت است.

وزارت امور خارجه لهستان در ادامه مدعی شد که «امروز، هیچ تروریستی در ورشو حضور ندارد».

این در شرایطی است که اعضای گروهک تروریستی منافقین که در سال‌های گذشته بیش از هر زمان دیگری، مورد حمایت آمریکا و متحدانش قرار گرفته‌اند، روز چهارشنبه با حضور در خیابان‌های محل برگزاری نشست ضدایرانی ورشو، از آن اعلام حمایت کرده و بار دیگر دشمنی خود با ملت ایران را ثابت کردند.

پیام وزارت امور خارجه لهستان، در واکنش به اظهارات پیشتر ظریف خطاب به مقام‌های این کشور است.

ظریف با اشاره به حمله انتحاری روز چهارشنبه در سیستان و بلوچستان نوشته بود: آیا تصادفی نیست که در همان روزی که ایران هدف ترور قرار می‌گیرد ، سیرک ورشو آغاز بکار می‌کند؟ به خصوص زمانی که دار و دسته‌ی همان تروریست‌ها در خیابان‌های ورشو برایش هورا می‌کشند و با بکارگیری ربات‌های توئیتری، از آن حمایت می‌کنند؟

وزیر خارجه ادامه داد: مقامات دولت ترامپ به دنبال مخفی کردن قانون‌گریزی های دایمی و انزوای جهانی خود پشت برگزاری یک نمایش ساختگی در ورشو هستند.

منبع:ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: لهستان محمد جواد ظریف احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سفیر کشورمان در این دیدار  گزارشی از آخرین وضعیت محل ماموریت خود روابط دو کشور ایران و روسبه ارایه کرد.

جلالی با اشاره به  گسترش روابط اقتصادی دو کشور، بر فراهم آمدن زیر ساخت های تعاملات تجاری از جمله موضوع ترانزیت  گمرک و مسایل پولی و بانکی تاکید کرد.

همچنین در این دیدار آخرین وضعیت موافقت نامه جامع دو کشور مورد برسی قرار گرفت.

 وزیر امور خارجه در این دیداد با توجه به رویکردهای مشترک دو کشور ایران و روسیه در بسیاری از مسایل بین المللی و منطقه ای، بر لزوم تلاش برای ارتقای بیش از پیش روابط دو کشور در حوزه های مختلف بویژه در زمین اقتصادی و تجاری در راستای توجه ویژه روسای جمهور دو کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • بررسی آخرین وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه