Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-03@04:22:31 GMT

پیام رئیس‎جمهور درباره حادثه تروریستی زاهدان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۹۸۰۲

رئیس جمهور حمله سبعانه به اتوبوس حامل پرسنل فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش- زاهدان را نمایش عمق استیصال و درماندگی مزدوران جنایتکار و ایادی دشمنان ملت ایران دانست و تاکید کرد: بی تردید آمران و تمام عوامل این اقدام وقیحانه و شوم، با تلاش و همت نیروهای پرتوان امنیتی و انتظامی کشور بزودی به سزای جنایت خود خواهند رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفتاب‌‌نیوز : متن پیام حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
"وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَنًا"
مزدوران جنایتکار و ایادی دشمنان ملت ایران، حضور باشکوه و حماسی هموطنان در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را برنتافتند و عمق استیصال و درماندگی خود را با حمله سبعانه به اتوبوس حامل پرسنل فداکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش- زاهدان، به نمایش گذاشتند.
این اقدام تروریستی و مذبوحانه که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از پاسداران غیور و حافظان جان برکف امنیت و اقتدار میهن اسلامی شد، قلوب همه مردم ایران را جریحه دار کرد.
اینجانب ضمن ابراز همدردی صمیمانه با خانواده‌های داغدیده، این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب، ملت شهید پرور ایران، نیروهای نظامی و به ویژه پرسنل خدوم و غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت می گویم و برای آن شهیدان والامقام علو درجات، برای بازماندگان ایشان صبر و اجر و برای مجروحان حادثه، شفای عاجل مسالت دارم.
این جنایت لکه ننگ دیگری بر کارنامه سیاه حامیان اصلی تروریسم در کاخ سفید، تل آویو و ایادی منطقه‌ای آنان است که هم اقدامات مضحک و تصنعی برای ایران هراسی و هم ادعای مبارزه با تروریسم و امنیت آفرینی برای خاورمیانه را دارند؛ اما جان و مال مردم سراسر این منطقه، قربانی سوداگری تسلیحاتی آنان و دلارهای آلوده به خون مظلومان است.
بی تردید آمران و تمام عوامل این اقدام وقیحانه و شوم، با تلاش و همت نیروهای پرتوان امنیتی و انتظامی کشور بزودی به سزای جنایت خود خواهند رسید و بار دیگر همدلی و یکپارچگی ملت ایران در دفاع از آرمان‌های بلند نظام اسلامی و کیان ملی، امیدهای واهی آنها را به یاس تبدیل خواهد کرد.
حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: رئیس جمهور حسن روحانی سپاه حمله تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، متن کامل پیام خسرو شهبازی به شرح زیر می‌باشد:
۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد فرهیخته حوزه و دانشگاه شهید مطهری بزرگ معلم انقلاب شکوهمند اسلامی است و چه زیبا این روز به عنوان روز بزرگداشت معلم نامگذاری شده است.
بی تردید در سالی که عنوان جهش تولید بر پیشانی دارد، وظیفه و نقش مهم و اثرگذار معلمان در تولید دانش باید به شایستگی تبیین و بازآفرینی شود و در ایامی که به نام زحمتکش‌ترین و موثرترین شهروندان جامعه مزین شده، بر ما است تا قدر و منزلت آنان را بیش از پیش ارج نهیم. موجودی که امام راحل (ره) با ظرافت و نکته سنجی تمام شغل ایشان را در برابر با شغل انبیا دانسته اند.
با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری معلم بزرگ مدرسۀ انقلاب اسلامی، امیدوارم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، پیشقراولان عرصه علم و دانایی بیش‌ازپیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخار فراهم کنند. بر خود وظیفه می‌دانم فرا رسیدن روز معلم را خدمت تمامی فرهیختگان و معلمان دلسوز استان بویژه به همسران معلم همکارانم درخانواده بزرگ جهادکشاورزی استان که با پرورش فرزندان ما پایه‌های ساخته شدن ایرانی آباد و سرافراز را بنا می‌نهند تبریک گفته، توفیقات روز افزون آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • هشدار وزیر خارجه انگلیس درباره پیامدهای تروریستی خواندن سپاه
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • مخالفت وزیرخارجه انگلیس با تروریستی خواندن سپاه پاسداران
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم