Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:21:45 GMT

برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۳۹۹۶۷

برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی در گلستان

گرگان - ایرنا - هفدهمین نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری، فرش ماشینی، موکت و کفپوش، عکاسی و فیلمبرداری از دیروز چهارشنبه در محل دایمی شرکت نمایشگاههای بین المللی گلستان در حال برگزاری است.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی گلستان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فعالیت این نمایشگاه تا 28 بهمن ماه از ساعت 17 تا 22 در کیلومتر 5 جاده گرگان - آق قلا دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهرداد یزدی اظهار داشت: در این نمایشگاه محصولاتی نظیر فرش ماشینی و موکت ، انواع ماشین های لباس و ظرفشویی، یخچال و فریزر، تلویزیون، دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی، پکیج، رادیاتور و کولرهای گازی، لوستر و یخچال های صنعتی و برودتی و ملزومات آشپزخانه در فضایی به وسعت 3 هزار مترمربع و در 30 غرفه عرضه می شود.
وی بیان کرد: تولیدکنندگان و نمایندگان برندهای معتبر داخلی و خارجی از استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، مازندران و گلستان، محصولات خود را در معرض دید و فروش بازدیدکنندگان این نمایشگاه گذاشته اند.
یزدی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارایه آخرین دستاوردها در زمینه لوازم خانگی، تبادل دانش و اطلاعات بین تولیدکنندگان و ایجاد فضای رقابتی برای افزایش حق انتخاب مصرف کنندگان اعلام کرد.
7333/3091

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نمايشگاه لوازم خانگي گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۳۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فاطمه اسفندیاری گفت: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

او گفت: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

او در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیونی به بانک معرفی می‌کنند..

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

او گفت:خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

فاطمه اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان