Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس بیمارستان امام خمینی خلخال روز پنجشنبه به خبرنگار گفت: این کودک که در اثر حمله سگ ها و گاز گرفتگی از ناحیه کمر ، لگن و 2 پا مصدوم شده ، هم اکنون تحت مداوای پزشکان این بیمارستان قرار دارد.
دکتر اسماعیل صالحی افزود: با حضور پزشکان اورژانس این مصدوم به اتاق عمل بیمارستان امام (ره) منتقل و اقدامات اولیه پزشکان در اتاق عمل برای پیشگیری از خونریزی و ترزیق واکسن هاری و سرم این بیماری انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: در حال حاضر حال عمومی کودک خوب و پس از اطمینان از بهبودی کامل امیر رضای هفت ساله توسط پزشکان معالج ، وی تا سه روز آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.
فاطمه جوادی ، شهردار خلخال نیز که برای عیادت از کودک مصدوم در بیمارستان حضور داشت ، به خبرنگار ایرنا گفت: کار زنده گیری سگ های بی پناه از سه روز پیش در این شهر خلخال شروع شده و تاکنون 40 قلاده سگ زنده گیری و به مرکز نگهداری سگ های بی پناه در تبریز انتقال یافته اند.
وی اظهار داشت: موضوع جمع آوری سگ های بی پناه از معابر عمومی شهر از اولویت های کاری شورای اسلامی و شهرداری بوده و در گذشته نیز جمع آوری این حیوانات بصورت زنده گیری و در چند مرحله از سوی شهرداری خلخال و شورای اسلامی این شهر برای اجرا شده است.
وی با انتقاد از عدم همکاری مردم برای اجرای طرح جمع آوری سگ های بی پناه افزود: در حالی که اجرای این طرح هزینه های سنگینی را به شهرداری تحمیل می کند تعدادی از افرادی که در خرید و فروش سگ های بی پناه فعالیت دارند بصورت عمدی و برای حفظ منافع شخصی در اجرای این طرح کار شکنی می کنند.
او گفت: شهرداری از ماموران انتظامی برای اجرای این طرح کمک گرفته است.
وی با بیان اینکه ایجاد زمینه آرامش شهروندان از وظایف ذاتی شهرداری است ، اظهار کرد: سگ های بی پناه حق حیات دارند و برای ایجاد تعادل و جلوگیری از اقدامات خشن گذشته از جمله کشتن این حیوانات با شلیک تیر مستقیم ، نیازمند حمایت و همکاری گروه های مختلف مردمی برای اجرای طرح زنده گیری این حیوانات هستیم.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی بیمارستان خرید و فروش شهرداری گروه های مختلف جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد

کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد پس از حدود دو سال بحث و کش‌مکش، نهایت در پردیس بیمارستان امام حسن(ع) بر زمین خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد پس از حدود دو سال بحث و کش‌مکش، نهایت در پردیس بیمارستان امام حسن (ع) بر زمین خورد.

کد خبر 748478

دیگر خبرها

  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • حمله مرگبار سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ساله در کرج
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم | کلنگ بیمارستان مادر و کودک بجنورد بر زمین خورد
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد