Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ مسئول آموزشگاه سینمایی موج نو در مورد چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی رشت گفت : بسیار خوشحال هستم که امسال در این جشنواره حضور دارم.

قدیر باقری با بیان این مطلب که در روز نخست از بخش دوم جشنواره فرهنگی و هنری فجر  یکی از اساتید گریم در کشور حضور خواهند داشت ، گفت : استاد پروازی از اساتید بنام در عرصه گریم هستند که هنرجویان برای شرکت در کلاسهای آموزشی ایشان به صورت آزاد رقم500 تا یک میلیون را پرداخت می کنند اما جشنواره فرهنگی و هنری فجر این امکان را برای هنرجویان ایجاد کرده است بدون پرداخت هزینه ای از چنین کارگاه آموزشی با حضور استاد بهرمند گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدوارم اطلاع رسانی در این حوزه به درستی صورت گیرد تا همه ی هنردوستان و هنرمندان بتوانند از چنین فرصت طلایی که به همت ارشاد اسلامی شهرستان رشت ایجاد شده است استفاده کنند.

قدیر باقری در پایان با بیان اینکه امیدوارم این جشنوار هر ساله برگزار شود گفت : با برگزاری چنین برنامه هایی مردم با هنرهای نهفته بیشتر آشنا می شوند و ایجاد انگیزه در هنرمندان بیشتر خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگی و هنری برنا برگزاری جشنواره هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

 حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد،گفت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه (س) در تمام شهر‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا (ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

 خداداده با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، عنوان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت (عج) است.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • «از خارجی‌ها همه جا» تا «بنی آدم اعضای یک پیکرند» در دوسالانه هنر ونیز
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان