Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:49:14 GMT

پوچتینو: بهترین نتیجه را به دست آوردیم

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۰۲۲۲

پوچتینو: بهترین نتیجه را به دست آوردیم

سرمربی تاتنهام از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر بوروسیا دورتموند و نتیجه به دست آمده بسیار خوشحال و راضی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، تاتنهام در دیدار رفت برابر بوروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا توانست با نتیجه قاطع ۳ بر صفر به پیروزی برسد تا صعودش را به دور بعد تا حدود زیادی نهایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوچتینو در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه دوم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم اما در نیمه نخست کمی اذیت شدیم و کار ما سخت بود. بازی از همان ابتدا درگیرانه بود. دورتموند همه فضاها را بسته بود. می‌خواستیم با سبک بازی همیشگی خود به دروازه حریف نزدیک شویم.

سرمربی تاتنهام ادامه داد: بعد از آنکه گل نخست را به ثمر رساندیم شرایط بهتر شد و با اعتماد به نفس بالاتری به دروازه حریف نزدیک شدیم. در کارهای دفاعی بسیار خوب بودیم و اجازه فرصت سازی را به حریف ندادیم. بازی بسیار خوبی بود و بهترین نتیجه را کسب کردیم.

پوچتینو در پایان گفت: در لیگ قهرمانان اروپا شرایط سخت است. دورتموند تیم بسیار خوبی است. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و چیزی تمام نشده است. بازیکنان بسیار با استعدادی در اختیار داریم و به آینده امیدوار هستیم. تنها مشکلی که دارم این است که تنها با ۱۱ بازیکن می‌توانیم بازی را آغاز کنیم و نه ۲۲ بازیکن. همه بازیکنان تاتنهام شایستگی حضور در ترکیب اصلی را دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال تاتنهام انگلیس ليگ قهرمانان اروپا مائوریسیو پوچتینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است

به گزارش "ورزش سه"، سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال، امیدوار است کای هوارتز در این باشگاه بهترین عملکرد را داشته باشد.

فابرگاس با تمجید از این بازیکن آلمانی اعلام کرد که با دیدن نمایش او به یاد دوران حضورش در بارسلونا می‌افتد.

سسک فابرگاس در مورد کای هاورتز گفت:"او من را به یاد خودم در بارسلونا می‌اندازد، چون من این دو نقش را که او بازی می‌کند، یعنی شماره 9 کاذب و همینطور شماره 8 را بازی می‌کردم و دقیقا می‌دانم که چه حسی دارد. این اتفاق خوبی است چون او اکنون احساس می‌کند بازیکن مهمی برای تیم است، اما در عین حال، شما به عنوان بازیکن واقعا نمی‌دانید برای بازی بعدی در کدام پست بازی می‌کنید. این می‌تواند کمی شما را گیج کند.

توصیه به هاورتز؟

گاهی اوقات بهتر است فقط به یک پست بچسبیم و از آن بهترین بهره را ببریم. اما اکنون توماس پارتی بازگشته که خبر خوبی برای آرسنال است، سپس دکلان رایس، بیشتر به عنوان شماره 8، و مارتین اودگارد خواهند آمد. بنابراین فکر می‌کنم جای او از این به بعد شماره 9 باشد. این برای او و روشی که آرسنال می‌خواهد بازی کند بسیار مناسب است.

هاورتز به چلسی؟

من همیشه بازیکنان با استعداد در چلسی را می‌دیدم. همیشه می‌دیدم که او استعداد خاصی است و خوشحالم که دوباره آن را نشان دادن است. کای پسر باهوشی است، بهترین عملکرد خودش را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد بازیکنان بازی او را به خوبی درک می‌کنند، بنابراین برای او خوشحالم.

هاورتز به عنوان شماره 9 آرسنال؟

من واقعاً آن را دوست دارم چون در این نقش خوب بازی می‌کند، او به فضاهای خالی حرکت می‌کند، می‌تواند گل بزند و زمان بندی خوبی برای دویدن دارد. او ساده بازی می‌کند. کاری را که باید انجام دهد، انجام می‌دهد. گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند، گل‌های مهمی می‌زند، به نظر می‌رسد هواداران نیز او را دوست دارند، بنابراین او یک ستاره بزرگ برای آرسنال امسال است.

دیگر خبرها

  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است