Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای بامداد پنجشنبه به شدت حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش-زاهدان را محکوم کرد.

به گزارش فارس، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای بامداد پنجشنبه به شدت حمله تروریستی به اتوبوس حامل نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده خاش-زاهدان را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: «حزب‌الله قویاً حمله تروریستی به جمعی از برداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شد، محکوم می‌کند.»

حزب‌الله لبنان گفته باندهای تروریستی که آمریکا، اسرائیل و متحدان آنها در منطقه ایجاد آنها را پنهان نمی‌کنند در این حمله انتحاری نقش داشته‌اند.

طبق این بیانیه، گروه‌های جنایتکار که از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب ایران هراسان شده بودند به دنبال آن بودند که پاسخی آغشته به خون به آن بودند.

حزب‌الله لبنان همزمانی این حمله با برگزاری کنفرانس تحت حمایت آمریکا در ورشو را نشان‌دهنده هماهنگ بودن دولت آمریکا با این گروه‌های قاتل و جنایتکار برای ایجاد بی‌ثباتی و ناامنی در ایران دانسته است.

حزب‌الله تصریح کرده مردم ایران که به تازگی حضور میلیونی‌شان در میدان‌ها را نشان داده‌اند به نظام جمهوری‌شان پایبندند و این جنایت‌ها آنها را نه تنها تضعیف نمی‌کند بلکه باعث قوی‌تر شدنشان می‌شود.

حمله انتحاری به اتوبوس حامل نیروهای مرزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان در روز چهارشنبه به شهادت دست‌کم ۲۷ نفر منجر شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سیاست حزب الله لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام امیر عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در اندیمشک، با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نیروی نظامی صرف نیست بلکه این نهاد عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی حد و مرز نمی‌شناسد که در همین جهت شاهد حضور و فعالیت‌های مؤثر سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: هر جا که انقلاب اسلامی و نظام نیازمند حرکتی جدید و اقدامی گسترده و اثرگذار بوده که سپاه توانایی انجام آن را داشته، ورود کرده و مؤثر واقع شده است.

حجت‌الاسلام عباسی با بیان اینکه این نهاد مقدس از پنج نیروی مستقل و تخصصی تشکیل شده است خاطر نشان کرد: مهمترین مزیت سپاه و نیروهای نظامی کشور این محسوب می‌شود که مشمول لطف الهی هستند و بی تردید سپاه در هر عرصه ای که بنا به نیاز ورود داشته، خداوند را در کنار خود دیده و مشمول لطف خداوند شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899422

دیگر خبرها

  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • سپاه عهده‌دار پاسداری از انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • سپاه پاسداران با حمله موشکی و پهبادی به اسرائیل غاصب دنیا را متحیر کرد
  • تنش مستقیم میان ایران و اسرائیل تمام شد اما فعلا
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود