Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان 25 و 26 بهمن ماه در فرهنگسرای کوثر و دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی«مدهامتان» در راستای نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی هنری برای جذب و ترغیب حضور بیشتر و بهتر جوانان و نوجوانان توسط ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله استانی این جشنواره قرآنی 338 نفر شرکت کردند که 103 نفر از متسابقین خواهران و 235 نفر را برادران تشکیل می دهند.

داوری این دوره را در بخش برادران یوسف قنبری، سیدرضا حسینی، محمدامین نجفی، کاظم نصیری و حسن سلیمانی و بخش خواهران را احمدی فرد، محمدی و خسروی برعهده دارند.

 سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان با هدف کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون های فرهنگی و هنری در قالب ایجاد رقابت سالم، ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه مند به فعالیت های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه ای فعال قرآنی و ایجاد بستر مناسب برای حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات اوقاف و سایر مسابقات ملی و بین المللی از جمله اهداف برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» است.

استفاده از ظرفیت دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی جهت تقویت بخش فعالیت های قرآنی در کانون های مساجد و آشنایی بیش ازپیش مسئولان و مردم با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های مساجد و استفاده از ظرفیت دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و قرآنی جهت تقویت بخشی فعالیت های قرآنی در کانون های مساجد از دیگر اهداف برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان» اعلام شده است.

این مسابقات در ۲ گروه سنی هفت تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال و در ۲ بخش خواهران و برادران و در رشته های حفظ کل و قرائت «تحقیق» برای گروه سنی ۱۶ تا ۳۰ و رشته های قرائت «ترتیل»، حفظ جزء ۳۰، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز برای گروه سنی هفت تا ۱۶ سال برگزار می شود.

مسابقات فعالان قرآنی زیر 16 سال روز پنج شنبه ویژه خواهران(فرهنگسرای کوثر) و برادران(دانشگاه علمی و کاربردی) و مسابقات فعالان قرآنی بالای 16 سال روز جمعه در نوبت صبح ویژه خواهران و نوبت بعدازظهر ویژه برادران در فرهنگسرای کوثر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ارتقای سطح استفاده از ظرفیت قرآن کانون های فرهنگی و هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ امانی گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشور‌های گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روز‌های سوم و چهارم خردادماه امسال، افزود: ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و اشراق در روز‌های پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

امانی گفت: این مسابقات با حضور علاقمندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود