Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- رئیس مجلس شورای اسلامی شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری را تسلیت گفت.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری در جاده خاش - زاهدان را تسلیت گفت.

متن پیام لاریجانی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ و تأسف بار شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری به اتوبوس حامل مرزبانان و مدافعان عزیز وطن، در جاده خاش - زاهدان، بار دیگر اوج قساوت و پلشتی دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عملیات تروریستی، همزمان با برگزاری اجلاس ضد ایرانی در ورشو - لهستان با هدایت دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی، با هدف انتقام از حضور حماسی ملت قهرمان ایران در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، استمرار جنایات و دسیسه‌های خباثت آمیز دشمنان ملت ایران است.

اینجانب ضمن تسلیت به مردم غیور استان سیستان و بلوچستان و ابراز همدردی با خانواده شهدای عزیز، برای مجروحان، سلامتی و شفای عاجل و برای شهدای والامقام، علو درجات از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

به گزارش مشرق، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی اظهار کرد: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

هم‌زمان با ایام شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

دیگر خبرها

  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • روزی که شوروی پشت مزدوران را در ایران خالی کرد / پاسخ بختیار به ادعای رضا پهلوی / تصاویر رنگی آلمان‌ها از نبرد استالین گراد / گرامافونی که ایرانی‌ها ۱۲۰۰ سال پیش ساختند / آبادان در بیش از یک قرن پیش