Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@05:26:56 GMT

دستگیری عاملان قمه‌کشی در بازار سیگار

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۰۶۸۷

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به درگیری قاچاقچیان سیگار در بازار تهران و ایجاد نزاع مقابل کسبه اظهار کرد: وظیفه ذاتی پلیس برقراری امنیت و حفظ آرامش در جامعه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار رحیمی افزود: پلیس در خصوص افراد برهم زننده نظم بازار وارد میدان شده و اقداماتی را نسبت به جمع آوری و دستگیری آنان انجام داده و این اقدامات تا برقراری امنیت کامل ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش تصاویر و فیلم‌هایی مبنی بر درگیری قاچاقچیان سیگار در بازار تهران در فضای مجازی منتشر شد که در این فیلم‌ها درگیری قاچاقچیان بر سر قیمت اجناس معاملاتی کاملا مشهود بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بازار سیگار قاچاقچیان سیگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت

سرهنگ " محمد رستمی" گفت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت تلاش می‌کند و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیرقانونی موجب برهم زدن نظم و امنیت شوند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت  مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

این مقام انتظامی افزود: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و  دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

سرهنگ رستمی در پایان با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد خاطرنشان کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • کشف ۳۱ هزار و ۹۲۰ نخ سیگار قاچاق در کرمان
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان