Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@09:55:08 GMT

توضیحی درباره آرای مردمی «متری شیش و نیم»

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۰۷۹۴

علی آشتیانی‌پور (مدیر بخش آرای مردمی سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر) با اشاره به روند برگزاری این بخش و اخذ آرای مردمی گفت: «براساس آنچه اعلام شده بیشترین رای برای فیلم «متری شیش و نیم» ساخته سعید روستایی است و تقریباً آماری که این فیلم برای خود به دست آورد و جایگاهی که گرفته بود از ابتدا تا روز آخر یکسان بود و این فیلم به‌طور تقریبی در همه روزها در صدر جدول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته پنج فیلم اول با فاصله بسیار کم با هم رقابت داشتند و گاهی نیز جایگاه آنها جابجا می‌شد.»

او ادامه داد: «تماشاگران می‌توانستند بعد از تماشای فیلم با کدی که روی بلیت‌ها درج شده تا دو ساعت نظر خود را اعلام کنند. برخی از این بلیت‌ها در اختیار صاحبان آثار و سینماداران و عمده بیشتر بلیت‌ها از طریق گیشه و از طریق اینترنت فروخته شده بود و ما براساس سبد آمار، رای‌ها را اعلام می‌کردیم که تاکید بیشتر ما روی بلیت‌هایی بود که به صورت پیش‌فروش یا از طریق گیشه خریداری شده بودند.»

آشتیانی‌پور ادامه داد: نکته جالب براساس آرای اعلام شده از روی کد بلیت‌ها این است که تقریباً نظر مخاطبان درباره فیلم‌ها در نقاط مختلف تهران از جنوبی‌ترین سینما تا شمالی‌ترین آن یکسان بود. یعنی اگر یک فیلمی در سینما فرهنگ رتبه بالایی به دست می‌آورد در سینماهایی همچون راگا، تماشا و ایران‌مال نیز تقریباً همان نتایج را به دست می‌آورد و این امر نشان می‌داد تقریباً تماشاگران به یک فیلم یک نوع واکنش نشان داده‌اند و این مسئله نشان می‌دهد که اگر ما گستره این آمارگیری را در کل ایران نیز گسترش می‌دادیم میزان آرای ما دقیق‌تر می‌شد اما تغییر زیادی در نتایج ایجاد نمی‌کرد.»

آشتیانی‌پور گفت: «۳۳ فیلم در جشنواره فیلم فجر در بخش آرای مردمی شرکت کرد که برای هر فیلم حداقل هفت هزار و ۳۰۰ فرصت رای‌گیری ایجاد شده بود و در مجموع امکان اخذ ۲۶ هزار رای وجود داشت.»

او ادامه داد: «میزان رای‌های اخذ شده برای فیلم‌های مختلف متفاوت بود اما به صورت میانگین برای هر فیلم حدود ۳۰ درصد آرا اخذ شده است و مردم براساس کدهایی که داشتند رای دادند.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: متری شیش و نیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن

بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد.

 پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۸ موقعیتی که نیازی نیست درباره آنها به دیگران توضیح دهید
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • فروش بیش از یک میلیارد تومان در فاصله ۲ روز تا شروع اکران
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال