Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عباس هاشم پور مربی تیم فوتبال ساحلی در مورد آخرین شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی که خود را برای حضور  جام ملتها  و مقدماتی جام جهانی در تایلند آماده می‌کنند، گفت: خدا را شکر وضعیت تیم ملی خوب است طبق هماهنگی‌ها  قرار بود که از  سوم بهمن ماه در برزیل یک اردو برگزار و در این مدت پنج بازی تدارکاتی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: متاسفانه به دلیل بعضی از شرایط سفر به برزیل لغو شد و طبق تصمیم کادر فنی مقرر گردید که اردوهای خود را در  ایران و در استانهای هرمزگان بوشهر  و... برگزار کنیم  ودر این مدت چند بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری این استانها برگزار کنیم که خدا را شکر به خوبی این بازی‌ها برگزار شد. 

   مربی تیم فوتبال ساحلی در پاسخ به سوالی که آیا  نداشتن اردوی تدارکاتی به تیم ملی آسیب نمی رساند، گفت: من هم  قبول دارم که اردوهای تدارکاتی خارج از کشور خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند اما چاره چیست وقتی شرایط مهیا نمی‌شود ما نمی توانیم کاری را انجام دهیم البته  بازیکنان تیم فوتبال ساحلی ایران همیشه برای شرایط سخت خود را آماده کردند و به خوبی این شرایط را درک می کنند.  البته در حال حاظر تیم ملی ۲ مصدوم هم دارد محمد احمد زاده و سعید پیرامون که امیدوارم تا زمان برگزاری مسابقات  تایلند آماده شوند.

هاشم پور در پایان گفت: از تاج  ریاست فدراسیون فوتبال، دبیر فدراسیون و خانم شهریاری رئیس کمیته فوتبال ساحلی و نایب رئیس فدراسیون فوتبال تشکر و قدردانی می‌کنم که آنها  تا آخرین لحظه تمام  سعی و تلاش  خود را کردند که  اردوی برزیل برگزار شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ساحلی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم

به گزارش ورزش سه، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست پیش از بازی تیم ملی فوتسال مقابل ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت های آسیا حاضر شد و در ابتدا اظهار داشت: بازی فردا برای ما جذابیت خاص خودش را دارد، ازبکستان از نظر تاکتیکی و فیزیکی تیم خوبی است، اما من و بازیکنانم با آمادگی کامل منتظر بازی فردا هستیم.

او‌ ادامه داد: خوشبختانه همه بازیکنان را بدون مشکل در اختیار داریم. البته ما‌ و ازبکستان در این تورنمنت یک تفاوت کلیدی با هم داشتیم. ازبکستان به دلیل میزبانیِ جام جهانی از قبل صعودش مسجل شده بود و بدون استرس مسابقاتش را پی گرفت اما فشار صعود روی بازیکنان ما و سایر تیم‌ها بود که خوشحالم بازیکنان ما دیروز با شایستگی به جام جهانی صعود کردند.

شمسایی در پاسخ به پرسشی در خصوص عملکرد بازیکنان ایران تا این مرحله گفت: بازی به بازی مسلط‌تر عمل کردند، آنها می‌‌دانند کجا هستند و چه مسئولیتی دارند و نمی‌خواهند چنین موقعیتی را از دست بدهند.

او در پایان خاطرنشان کرد: بازی فردا، بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • صدرشیمی، مهریزی شد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • برترین قهرمانان ایران اعلام شدند / ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران