Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال گیتی‌پسند در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال در اهواز به مصاف ملی حفاری می‌رود. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، دیدارهای رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز جمعه برگزار می‌شود که در یکی از این مسابقات، گیتی‌پسند اصفهان در اهواز به مصاف ملی حفاری می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیتی‌پسند در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مقاومت البرز را پیش رو داشت که در 2 دیدار برابر این تیم در مجموع به برتری 12 بر 2 رسید و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد. حفاری اهواز نیز که حریف تیم سن‌ایچ ساوه شده بود، با پیروزی در 2 بازی از 3 دیدار این مرحله به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد و حریف گیتی‌پسند شد.

گیتی‌پسندی‌ها در حالی به مصاف حفاری اهواز می‌روند که در این فصل از لیگ برتر در هر 2 دیدار رفت و برگشت مرحله مقدماتی برابر این تیم پیروز بوده‌اند. ‌گیتی‌پسند در بازی رفت که به میزبانی اهواز برگزار شد به پیروزی 3 بر 2 رسید و در دیدار برگشت در اصفهان نیز حریف خود را با شکست 7 بر 4 بدرقه کرد.

شاگردان رضا لک که تکلیف صعود خود به مرحله نیمه‌نهایی را در 2 دیدار مشخص کردند، یک هفته بیشتر از حریف خود استراحت کرده‌اند و این می‌توان برگ برنده گیتی‌پسند در تقابل با حفاری اهواز باشد.

لیگ برتر فوتسال| صعود حفاری اهواز به جمع 4 تیم پایانی + برنامه مرحله نیمه‌نهاییکمیته استیناف درخواست گیتی‌پسند را رد کردلیگ برتر فوتسال| صعود گیتی‌پسند، مس سونگون و سوهان محمد سیما/ تکلیف یک دیدار به بازی سوم کشیده شد

ابراهیم مهرابی افشار، کمال بایزیدی، محمدعلی ترحمی و رضا قدسی قضاوت دیدار 2 تیم را بر عهده دارند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال 2 تیم سوهان محمدسیما قم و مس سونگون ورزقان به مصاف یکدیگر می‌روند. مس سونگون با پشت سر گذاشتن شهروند ساری به مرحله نیمه‌نهایی رسید و سوهان محمدسیما قم نیز فرش‌آرای مشهد را در 2 دیدار شکست داد و پا به این مرحله گذاشت.

در این مرحله تکلیف تیم‌های صعودکننده  به فینال با برگزاری 2 بازی مشخص می‌شود و اگر نتایج برابری به دست آید، تفاضل گل مشخص‌کننده تیم برنده خواهد بود.

برنامه مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

جمعه 26 بهمن ماه، ساعت 16

سوهان محمدسیما قم - مس سونگون ورزقان

حفاری اهواز - گیتی‌پسند اصفهان

انتهای پیام/ف

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد

تیم ملی فوتسال ازبکستان با پیروزی برابر ویتنام، حریف ایران در مرحله نیمه‎‌نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش مشرق، در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است، تیم‌های ازبکستان و ویتنام از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند.

ازبکستان در این دیدار توانست با نتیجه ۲ بر یک ویتنام را شکست دهد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

ازبکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم ملی کشورمان خواهد رفت. در دیگر بازی این مرحله تایلند و تاجیکستان از ساعت ۱۴:۳۰ با هم روبه‌رو می‌شوند تا تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال ۹ اردیبهشت مشخص شود.

دیگر خبرها

  • نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • شاگردان شمسایی به دنبال اثبات قدرت/ نبرد ۴ تیم برای جام جهانی
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • (عکس) واکنش AFC به صعود تیم فوتسال ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی