Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@22:52:16 GMT

اردوی تیم ملی ترامپولین مردان در یزد پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۱۴۰۴

اردوی تیم ملی ترامپولین مردان در یزد پایان یافت

به گزارش ایرنا، در این اردوی یک هفته ای 6 ورزشکار زیر نظر ناصر خضری از مربیان یزدی تیم ملی تمرین کردند.
این اردو زیر نظر شاخه ترامپولین فدراسیون ژیمناستیک با هدف آمادگی تیم ملی برای حضور در پیکارهای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو در کشو بلاروس برگزار شد.
مسابقات انتخابی و جهانی بلاروس برای حضور در رقابت های المپیک در نیمه اول اردیبهشت ماه 1398 برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات ژیمناستیک یزد گفت: میزبانی اردوهای تیم ملی با توجه به وجود زیرساخت های مناسب موجب توسعه این رشته در استان است.
حسام الدین نواب در حاشیه این اردو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعزام به رقابت ها، تقویت هیات شهرستان ها و برگزاری دوره های آموزشی از جمله اولویت هیات هاست.
به گفته وی، ظرفیت های خوبی در رشته ژیمناستیک وجود دارد که با حمایت بخش خصوصی و برنامه ریزی می توان نسبت به ارتقای آن در کشور اقدام کرد.
رئیس هیات ژیمناستیک یزد تعداد ورزشکاران زیر پوشش بیمه ورزشی را سه هزار و 500 نفر ذکر کرد که در فعالیت های مختلف ورزشی حضور دارند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت بر اساس سرشماری سال 1395، هم اکنون 48 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار بیمه شده دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 المپیک بخش خصوصی تیم ملی مردان یزد جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی: تاریخ انتخابات فدراسیون ژیمناستیک تغییر نمی‌کند/فدراسیون جهانی از مواضع خود کوتاه نمی‌آید

محسن سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه منابع غیررسمی خبری احتمال لغو مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک را در تاریخ ۲۴ اردیبهشت مطرح کرده‌اند، اظهار کرد: انتخابات در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد و شایعاتی که مطرح می‌شود اصلاً صحت ندارد. هیچ کسی نمی‌تواند تاریخ انتخابات را به تعویق بیندازد و ممکن نیست بر حسب حدس و گمان و ادعا انتخابات را به تعویق انداخت.

وی ادامه داد: دیروز جلسه آنلاین یک ساعته‌ای با فدراسیون جهانی ژیمناستیک برگزار شد و تمامی اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون ایران مورد تأیید قرار گرفتند. تا به الان هیچ مشکل و مانعی برای عدم برگزاری مجمع انتخاباتی وجود نداشته است. دو نماینده فدراسیون جهانی به ایران می‌آیند و با توجه به اینکه مدارک آنها برای کمیته ملی المپیک ارسال شده، مشکلی هم بابت اخذ ویزا برای این دو نفر ایجاد نمی‌شود. 

دبیر فدراسیون ژیمناستیک تصریح کرد: خیریت در این است که مجمع انتخاباتی تا ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت) برگزار شود. اگر شاهد لغو مجمع انتخاباتی باشیم فدراسیون جهانی از مواضعی که دارد کوتاه نخواهد آمد. نمایندگان فدراسیون جهانی با کمیته ملی المپیک جلسه برگزار کرده‌اند تا دیگر تاریخ انتخابات به تعویق نیفتد و نهایتاً ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت) برای برگزاری انتخابات اعلام شده است. اتمام حجت شده و اگر در تاریخ مقرر برگزار نشود فدراسیون جهانی اقدام به تعلیق فدراسیون ایران خواهد کرد، چون به وعده‌ای که داده شده عمل نشده است.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهر قدس می‌تواند قطب مدال‌آوری ژیمناستیک کشور شود
  • سلیمانی: تاریخ انتخابات فدراسیون ژیمناستیک تغییر نمی‌کند/فدراسیون جهانی از مواضع خود کوتاه نمی‌آید
  • اخطار فدراسیون جهانی به ژیمناستیک ایران/ انتخابات قطعا برگزار شود
  • نقش کلیدی تخصص، ‌نگاه‌ راهبردی و آموزش در عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان
  • چه شده که زنان در ورزشگاه ها حرف های رکیکی می زنند که تا حالا مختص مردان بود؟
  • هیات های ورزشی ناشنوایان تقویم منسجم داشته باشند
  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • حامدی‌فر: حتماً یک چیزی شنیدم که با رضایی درگیر شدم!
  • واکنش بازیکن ذوب‌آهن به درگیری با حامدی‌فر
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین