Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان، هفته چهارم مسابقات لیگ برتر پهلوانی و زورخانه ای باشگاه های کشور از روز چهارشنبه 24 بهمن ماه شهرهای در سراسر کشور پیگیری شد.

تیم عمران پویش کردستان نماینده استان در لیگ برتر در هفته چهارم میزبان تیم مرزبانی ناجا خراسان شمالی بود.

ورزشکاران کردستان در بازی رفت این مسابقات موفق شدند تیم مرزبانی ناجا خراسان شمالی را در خانه خود شکست دهند و این بار نیز در سنندج این تیم را با اقتدار و با نتیجه 16 بر دو شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مرتضی هاشمی در نتیجه تیمی زورخانه ای موفق شدند با کسب نتیجه 194 در این بخش تمامی پنج امتیاز آن را به خود اختصاص دهند و حریف خود را مغلوب کردند و در رشته های، کباده، مرشدی، سنگ، میل گیری سنگین، میل بازی و چرخ چمنی توانستند بر تیم حریف غلبه کنند و تمامی امتیازات را به خود اختصاص دادند و امتیاز رشته چرخ تیز را به تیم علمی کاربردی واگذار کردند.

نماینده کردستان در بخش کشتی پهلوانی با نتیجه پنج بر یک حریف تهرانی خود را شکست داد.

در نتیجه مجموع بخش های مختلف تیم عمران پویش کردستان با نتیجه 16 بر دو توانست میهمان خود تیم دانشگاه علمی کاربردی را شکست دهد.

این مسابقات در دو گروه برگزار می شود که عمران پویش کردستان با تیم های مرزبانی ناجا و علمی کاربردی تهران در گروه اول رقابت می کند.

در گروه دوم نیز تیم های نارین میبد یزد، هیات پهلوانی استان البرز ، شهرداری اردبیل و هیات پهلوانی استان فارس با هم به رقابت می پردازند.

این رقابت ها به صورت رفت و برگشت برگزار شده و در پایان دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی به منظور تعیین قهرمان این دوره از رقابت ها صعود می کنند.

گفتنی است، در تیم عمران پویش کردستان سوران الله مرادی، مبین زیبالقا، هومن کرباسی، هومن میرزایی، هیمن میرزایی، فردین امانی، پژمان سکونتی، سالار رنگ آمیز، امیرحسین کاردان مقدم، رضا جعفری، محسن گلستانی، مبین نوروزی، محمدرضا درقدمی، ابوالفضل لرستانی، عباس حسینی، محمد حاجی بابایی، حسن ناصری، علی شمس، امین شهریاری حضور دارند که به مربیگری مرتضی هاشمی و حمیدرضا کردی به مصاف حریفان خود می روند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان عمران پویش کردستان لیگ برتر پهلوانی و زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه

الاهلی در هفته بیست و هشتم لیگ عربستان با نتیجه دو بر یک برابر یک الریاض شکست خورد.

به گزارش ایسنا ، هفته بیست و هشتم لیگ عربستان با انجام سه بازی آغاز شد.

در حساس ترین بازی الاهلی پرستاره مهمان الریاض بود و با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

تک گل الاهلی را در این بازی فرانک کسیه روی پاس فرمینیو به ثمر رساند.

الاهلی با وجود شکست در این بازی با ۵۲ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی باقی ماند.

نتایج دیگر دیدارها 

الفیحاء ۱- الطائی ۰

الوحده ۰- الحزم ۲

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مرزبانی درباره مشکل پیش آمده برای ۶ مرزبان در مرز افغانستان
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی