Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت:‌ نیروهایی که قبل از ۲۷ مهر ۹۱ در مقطع پیش‌دبستانی در حال تدریس بودند به تدریج جذب آموزش و پرورش می‌شوند. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت،‌ نادر جهان آرای صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ نیروهایی که در استان گیلان قبل از 27 مهر 91 در مقطع پیش‌دبستانی در حال تدریس بودند و در حال حاضر از حق‌التدریسی جا مانده‌اند بنا بر دستوالعمل وزارتخانه به تدریج جذب آموزش و پرورش می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به مشکل عدم دریافت کد پرسنلی و مربیان جامانده از حق‌التدریس استان اشاره کرد و ابراز داشت: این تعداد از مربیانی که به هر دلیلی از گذشته به عنوان نیروهای جامانده تلقی می‌شوند جهت کار و ادامه همکاری به تدریج فرا خوانده می‌شوند.

60 درصد دبستانی‌ها در کلاس‌های بالای 26 نفر درس می‌خوانندسیستم گرمایشی غیراستاندارد بازهم حادثه آفرید/4 دانش‌آموز دبستانی سوختندکلاس اسباب بازی به دبستان‌ها می‌آید

جهان‌آرای با بیان اینکه سال گذشته تعدادی از نیروهای پیش‌دبستانی جامانده به عنوان حق‌التدریس جذب شدند عنوان کرد: امسال نیز بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش و حسب نیاز آموزشی موجود در استان گیلان 300 نفر از این افراد مجدداً جهت همکاری دعوت شدند.

وی با تأکید بر اینکه مابقی نیروهای آموزشی جامانده پیش‌دبستانی در استان گیلان به تدریج تعیین تکلیف می‌شوند افزود:‌ با توجه به اینکه در سال‌های آینده به شدت با کمبود نیروهای آموزشی در سطح کشور و بالطبع در گیلان مواجهیم بنابراین تمامی نیروهای جامانده فراخوان می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیازهای آموزشی این استان را فراتر از نیروهایی که در دانشگاه فرهنگیان تربیت می‌شوند دانست و تصریح کرد: نیاز به مربی و معلم در سطح مدارس کشور و استان گیلان جدی است بنابراین باید برای پر کردن خلاءهای موجود اندیشه‌ای اتخاذ شود.

جهان‌آرای بازنشسته شدن تعداد بسیار زیادی از معلمان سیستم آموزشی کشور را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: در حال حاضر جایگزین کردن نیروهای جامانده آموزشی با افرادی که بازنشسته می‌شوند راهبردی است که از سوی وزارت آموزش و پرورش اتخاذ شده است.

انتهای پیام/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • تعطیلات مدارس در تابستان باشد یا بین دو نیمسال تحصیلی؟
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف