Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:27:10 GMT

گاز رسانی به ۱۷۴ روستای خوزستان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۱۸۸۰

گاز رسانی به ۱۷۴ روستای خوزستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله ابول‌پور پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح گاز رسانی به ۱۷۴ روستای استان خوزستان ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: استان خوزستان با ۲۳ شهرستان دارای ظرفیت‌های عظیم اقتصادی، شرایط مناسب برای توسعه همه‌جانبه و پایدار برخوردار است.

وی با بیان اینکه در استان خوزستان ۹۳ درصد شهروندان امکان استفاده از گاز طبیعی را دارند، افزود: استان خوزستان پایتخت انرژی کشور محسوب می‌شود و امروز در قالب ۲۵ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۳۳ میلیارد تومان طرح گاز رسانی به ۱۷۴ روستا را به صورت هم‌زمان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان گفت: ۱۷۱ روستای اندیمشک حدود ۶۵ درصد جمعیت این روستاها از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

ابول‌پور تصریح کرد: در شهرستان اندیمشک پس از پایان دو پروژه گاز رسانی در روستاهای بخش الوار گرمسیری، ۹۳ درصد جمعیت روستایی شهرستان اندیمشک از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شود.

وی با اشاره به اجرای یک هزار و ۲۶۶ کیلومتر شبکه تغذیه گفت: بیش از یک میلیارد و ۵۶۶ میلیون ریال اعتبار تکمیل و بهره‌برداری و به صورت هم‌زمان افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان افزود: نصب ۱۴ هزار و ۷۷۵ انشعاب نصب که با بهره‌برداری از آن‌ها، ۱۵ هزار و ۶۰۴ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به صورت ویدئو کنفرانس در ساختمان کوثر فرمانداری اندیمشک آئین افتتاح گاز رسانی به روستاهای اهواز، حمیدیه، ماهشهر، شوش و خرمشهر برگزار شد.

کد خبر 4541996

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت گاز خوزستان شهرستان اندیمشک گازرسانی روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک مرمت شد

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف زمانی اصل ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: شکستگی در سیل بند دایک کرخه واقع در جاده دهلران منجر به طغیان آب و وارد شدن آب به داخل مزارع شده که با تلاش نیروهای عملیاتی و دستگاه‌های امدادی این سیل بند مرمت و اصلاح شد.

وی با اشاره به بارش‌های شدید در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: با بسیج امکانات و اقداماتی که از قبل فراهم شده بود، مشکل آب‌گرفتگی در این شهرستان به سرعت برطرف شد.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: تمامی محورهای این شهرستان از جمله مسیرهای روستایی و عشایری باز است.

کد خبر 6095689

دیگر خبرها

  • شکسته شدن بند خاکی در روستای بیجورد بردسکن بر اثر سیلاب
  • سیل بند کرخه شکست
  • آسمانی شدن مادر شهیدان دزفولی در اندیمشک
  • سیل بند کرخه شهرستان اندیمشک مرمت شد
  • صفی آباد دزفول و حسینیه اندیمشک پربارش‌ترین نقاط خوزستان
  • عملیات ترمیم سیل بند کرخه آغاز شد
  • بارندگی در خوزستان از ۱۱۰ میلی‌متر گذشت/ کدام شهر رکورددار شد؟
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • شهر حسینیه اندیمشک پربارش ترین نقطه خوزستان