Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مجلس با اشاره به حادثه تروریستی اخیر گفت: این عملیاتی، همزمان با برگزاری اجلاس ضدایرانی ورشو با هدایت آمریکا و رژیم صهیونیستی، با هدف انتقام از حضور حماسی ملت قهرمان ایران در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، استمرار جنایات و دسیسه‌های خباثت‌آمیز دشمنان ایران است. گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ علی لاریجانی در پیامی شهادت جمعی از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری در جاده «زاهدان - خاش» را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پیام لاریجانی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ و تأسف بار شهادت جمعی از نیرو‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله تروریستی مزدوران تکفیری به اتوبوس حامل مرزبانان و مدافعان عزیز وطن، در جاده خاش - زاهدان، بار دیگر اوج قساوت و پلشتی دشمنان ملت ایران را آشکار ساخت.

این عملیات تروریستی، همزمان با برگزاری اجلاس ضد ایرانی در ورشو - لهستان با هدایت دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی، با هدف انتقام از حضور حماسی ملت قهرمان ایران در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، استمرار جنایات و دسیسه‌های خباثت آمیز دشمنان ملت ایران است.

اینجانب ضمن تسلیت به مردم غیور استان سیستان و بلوچستان و ابراز همدردی با خانواده شهدای عزیز، برای مجروحان، سلامتی و شفای عاجل و برای شهدای والامقام، علو درجات از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمله تروریستی خاش زاهدان مجلس شورای اسلامی نیروی سپاه پاسداران مزدوران تکفیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۱۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با حمله موشک‌های بالستیک ایران به اسرائیل تا حد زیادی شکست خورد.

این رسانه رسمی رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش خود در این خصوص افزود که از بین هشت موشکی که این سامانه پدافند هوایی آمریکا یرای مقابله با موشک‌های بالستیک ایران شلیک کرد، فقط دو موشک در اصابت به هدف خود موفق عمل کردند.

اذعان دیرهنگام رادیو ارتش رژیم اشغالگر در حالی است که رسانه های عبری چند روز پس از عملیات وعده صادق گزارش دادند که ادعاهای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هیچ پهپاد ایرانی نتوانسته وارد اراضی اشغالی شود صحت ندارد.

این رسانه ها تاکید کردند که آمار ارائه شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیری پهپادها و موشک های ایران جنون‌آمیز و مبالغه‌آمیز است و ممکن است باعث شود صهیونیست ها و حتی عناصر ارتش توجهی به این آمار نکنند.

در ادامه این گزارش ها تصریح شد که ادعاهای ارتش اشغالگر در راستای کم جلوه دادن خسارت‌های وارده بعد از عملیات ایران صحت ندارد، چرا که دست‌کم ۹ موشک از سیستم دفاعی اسراییل در پایگاه هوایی نواتیم عبور کردند.

کد خبر 6094147

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» پیروزی بر سیستم پدافندی دشمنان بود
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • اذعان صهیونیست‌ها به شکست آمریکا در مقابله با موشک‌های ایران
  • اعترافات تکان دهنده عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان /برای تمام این کشتارها فقط ۱۱ میلیون تومان پول گرفتم
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • هشدار دانشگاه کلمبیا به دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی