Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر با تاکید بر تقویت سیستم نظارت بر بازار، خواستار اصلاح سیستم بازرسی و توزیع کالا در استان و استفاده از ظرفیت بسیج برای نظارت بر بازار شد. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست کمیسیون تنظیم بازار در استان بوشهر با بیان اینکه روند بازرسی در بازار و اصناف نیازمند تغییر است، اظهار داشت: متولیان امر باید شیوه‌های توزیع و نظارت بر بازار را اصلاح کرده و با جدیت و حساسیت بیشتری موضوع نظارت بر بازار انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: برای این منظور باید از ظرفیت بسیج برای کار نظارت بر بازار استفاده کرد و سازمان تعزیرات حکومتی استان هم در مسئله بازرسی‌ها با جدیت وارد عمل شود.

بوشهر|کارگروه نظارت بازار در استان بوشهر تشکیل می‌شود بوشهر| کالاهای احتکاری پس از انجام مراحل قانونی در بازار توزیع شود بوشهر| قیمت میوه ستاد تنظیم بازار استان کاهش یافت

استاندار بوشهر با اشاره به ایرادات نظام توزیع در کشور، گفت:  قیمت مرغ در بازار استان باید 11 هزار و 500 تومان مبنا باشد و اگر قیمت بالاتر این عرضه شد با عرضه کنندگان برخورد شود.

گراوند با بیان اینکه نظام بازرسی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید تقویت شود، تصریح کرد: مردم از نبود مایحتاج خود، نگران نیستند بلکه از عدم اعمال قانون و مدیریت ما نگران هستند.

وی با اشاره به مشکلات تولید و توزیع گوشت در سطح استان و کشور بیان کرد: برخی مدیران، مدیر شرایط سخت اقتصادی نیستند و باید در این شرایط سخت مدیریت خوب انجام داد.

استاندار بوشهر افزود:قیمت گوشت قرمز باید در استان مدیریت شود و این قیمت‌های موجود شایسته نیست لذا این مهم نیازمند نظارت نظام‌مند و محکم است.

گراوند با بیان اینکه دستورالعمل جدید ستاد قاچاق کالا و ارز باید ملاک عمل در مورد موضوع دام زنده قرار گیرد، اظهار داشت:  در موضوع ماهی، تعاونی صیادان قرار است ماهی را با 20 درصد زیر قیمت اسکله عرضه کنند.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی مطلوب تر در زمینه مسائل بازار ، خواستار اصلاح سیستم بازرسی و توزیع کالا در استان و استفاده از ظرفیت بسیج برای نظارت بر بازار شد.

استاندار بوشهر در مورد گلایه یکی از مدیران در مورد برپایی نمایشگاه عرضه کالا توسط شهرداری‌های عالی شهر و چغادک گفت: این موضوع با جدیت دنبال شده و برخورد قانونی هم صورت گیرد که چرا نمایشگاه عرضه کالا بدون مجوز و رعایت اصول قانونی برپا شده است.

گراوند با بیان اینکه امور بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان نیازمند یک خانه تکانی است گفت:  مردم افزایش منطقی قیمت‌ها را می‌پذیرند اما انتظار آنان از ما مدیران ثبات در قیمت است.

انتهای پیام/ ع

R41363/P1494/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید

ابوالحسن عالی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرا پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال ۴۱ خانوار با ۱۲۳ نفر از مزیت این پروژه برخوردار شدند.

وی بیان کرد: منابع تامین آب این پروژه خط کوثر و چاه است و در قالب طرح جهاد آبرسانی و با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال در دهه فجر سال قبل عملیاتی شد که با همت و تلاشی مضاعف پیش از آغاز فصل تابستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

عالی اظهار کرد: پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستا‌های کردوان سفلی، شیخیان ماری و شیخیان سلنجی نیز همزمان با روستای چاه حسین جمال عملیاتی شده است که روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی پیش می‌رود.

وی افزود: افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب و همچنین تقویت پایداری آب شبکه از اولویت‌های اصلی در اجرا پروژه‌های نوسازی شبکه‌های آبرسانی به شمار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • روند تعویض شناسنامه در استان بوشهر تسریع می‌شود
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • آغاز پرورش میگو در سواحل استان بوشهر/ نظارت‌ها جدی‌تر می‌شود
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر