Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@17:03:58 GMT

سرمربی ماشین‌سازی به نشست خبری نمی‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۲۱۶۸

به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال ماشین‌سازی در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر، روز جمعه بیست و ششم بهمن‌ماه به مصاف تیم فوتبال سپیدرود رشت می‌رود.

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز به نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل سپیدرود رشت نمی‌رسد زیرا پرواز این تیم ساعت 19 روز پنجشنبه بوده و ساعت 20 به شهر رشت می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماشین‌سازان در دو هفته ابتدایی دور برگشت لیگ برتر موفق به کسب دو پیروزی متوالی شدند، شاگردان مهاجری در هفته نخست دور برگشت در اهواز مقابل استقلال این شهر و در دومین هفته از دور برگشت هجدهمین دوره لیگ برتر در تبریز مقابل صنعت نفت آبادان با نتایج مشابه یک بر صفر به برتری دست یافتند.

این تیم با کسب دو پیروزی متوالی 20 امتیازی شده و به مکان هشتم جدول صعود کرده است، ماشین‌سازی در صورت پیروزی مقابل سپیدرود می‌تواند جای فولاد را در رده ششم جدول بگیرد.

به گزارش فارس، دیدار دو تیم سپیدرود رشت و ماشین‌سازی تبریز از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 16 در ورزشگاه سردار جنگل رشت به قضاوت وحید کاظمی برگزار می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سرمربی تیم فوتبال استقلال لیگ برتر صنعت نفت فولاد جدول جنگل جدول رقابت سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فوتبال پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های نساجی مازندران و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و در پایان ۴۵ دقیقه اول پرسپولیس یک بر صفر برنده راهی رختکن شد.

داور: موعود بنیادی‌فر

اخطار: سروش رفیعی (پرسپولیس) ؛ امیرحسین سام دلیری (نساجی)

گل: اوستون اورونوف (۶) (پرسپولیس) 

ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام دلیری، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی و محمدرضا عباسی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آل کثیر.

پرسپولیس مزد بازی هجومی خود را که پس از سوت داور آغاز کرده بود خیلی زود گرفت و اورونوف موفق شد دروازه حریف را باز کند. در ادامه نساجی تلاش کرد تا جبران کند اما موقعیت چندانی به دست نیاورد در مقابل پرسپولیس فرصت‌های گلزنی خوبی به دست آورد که یکی پس از دیگری از دست رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • باشگاه فولاد خوزستان از حق سرمربی خود کوتاه نمی‌آید
  • گزارش تصویری | نشست خبری هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد