Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور با ۲ دیدار حساس امروز آغاز می‌شود و طبق برنامه، ۲ تیم بالانشین پرسپولیس و پدیده باید مقابل حریفان جنوبی خود صف‌آرایی کنند.   پرسپولیس در آزادی از استقلال خوزستان میزبانی می‌کند و پدیده هم در آبادان مهمان صنعت نفت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پدیده شهر خودرو در قالب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز ساعت۱۷:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان مهمان صنعت نفت خواهد بود.   آمار و ارقام،به سود پدیده

پدیده‌ای‌ها در طول سال‌های اخیر ۷ بار مقابل صنعت‌نفت آبادان به میدان رفته‌اند که دستاورد این رویارویی‌ها، ۴ پیروزی برای نماینده خراسان، یک تساوی و ۲ پیروزی برای آبادانی‌ها بوده است؛پدیده در دیدار رفت که در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شد هم مقابل صنعت‌نفت به برتری ۱ بر ۰ رسیده بود و حالا امیدوار است با تکرار پیروزی در آبادان همچنان در کورس صدر جدول باقی بماند.

  جای خالی گل محمدی بر روی نیمکت  

اما از دیگر حواشی مهم این بازی،می توان به محرومیت یحیی گل محمدی از حضور روی نیمکت پدیده اشاره کرد.

ساکت الهامی، مربی تیم پدیده خراسان، که به‌جای یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با صنعت‌نفت حاضر شده بود، گفت: ما در بازی امروز یحیی گل‌محمدی را در اختیار نداریم اما همه فوتبال ایران مطلع از شخصیت، اخلاق و حجب و حیایی که او دارد،هستند.

او در بازی گذشته یک اعتراض کوچک کرد که متأسفانه اخراج شد. نباید کار به جایی برسد که برای بعضی‌ها شک‌وشبهه ایجاد شود که تبعیض قائل می‌شوند.   وی افزود: خیلی از مربیان در کنار خط خیلی بدتر از این حرف‌ها و اعمال را انجام می‌دهند، اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد؛ ولی آقای گل‌محمدی آدم بسیار متواضع و آرامی است. او اعتراض آرامی کرد که اخراج شد و ما در بازی سختی که با صنعت‌نفت داریم، مربی خوبمان را نداریم.   الهامی تصریح کرد: این بازی می‌تواند یک بازی حساس برای آینده لیگ و نیم‌فصل دوم امسال باشد؛ من فکر می‌کنم مقداری در چیدمان داوری‌ها یا کمیته انضباطی در نگرشش نسبت به برخی افراد باید تعامل و تجدیدنظر کند.

مربی تیم پدیده افزود: همه شما آقای گل‌محمدی را می‌شناسید،من آدمی نیستم که بخواهم برای کسی نوشابه باز کنم؛  همه از او شناخت دارند که چه آدم اخلاق‌مداری است و با این جور مسائل برخورد می‌کند؛ اما متأسفانه به‌ناحق در بازی  ما مقابل صنعت نفت حضور ندارد.

سرجیو،امیدوار به کسب امتیاز   اما در سوی مقابل پائولو سرجیو؛ سرمربی صنعت نفت آبادان با وجود اینکه از دیدار با پدیده به عنوان یک جدال سخت یاد کرد گفت: پدیده تیم قدرتمندی است؛ اما امیدوار هستیم نتیجه خوبی مقابل آن ها کسب کنیم.   وی افزود:جزئیات بسیار کوچک باعث شده امتیازات زیادی را از دست بدهیم؛ به‌همین‌خاطر باید برای این بازی تمرکز خوبی داشته باشیم.   سرجیو در مورد آمادگی نفت آبادان برای بازی امروز گفت: تیم ما از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.   وی افزود:نمی‌دانم عقیل کعبی می‌تواند بازی کند یا نه؛ در یکی از تمرینات ضربه‌ای به قفسه سینه او خورد که همچنان احساس درد می‌کند.  

سرمربی نفت آبادان درباره وضعیت فاخر تهامی هم اظهار کرد: او بچه بسیار خوبی است و اصلا مشکلی وجود ندارد؛ او یکی از جوان‌های تیم است که مثل جوان‌های دیگر شانس خوبی برای بازی دارد اما جوانانی که در پست او هستند، آماده‌تر از فاخر هستند. سرجیو افزود:او در پستی است که بازیکنانی مثل بالوتلی، سلمانی، ریکانی و... حضور دارند و آمادگی بازیکنان باعث می‌شوند که در ترکیب قرار بگیرند؛برای اینکه بتوانیم به جوانان شانس بازی دهیم، باید تیم در نتیجه‌گیری خوب عمل کند.



تلاش برای شکست‌ناپذیری برابر جنوبی‌ها

  شاگردان یحیی گل‌محمدی در این فصل تا به اینجا ۷ بار مقابل تیم‌های پُرشمار جنوبی لیگ برتر فوتبال کشورمان قرار گرفته است. یک پیروزی مقابل نفت آبادان در دور رفت، یک پیروزی در دور رفت لیگ برتر و یک برد در جام حذفی مقابل فولاد خوزستان، ۲ برد رفت و برگشت مقابل استقلال خوزستان در لیگ برتر، یک پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان و تنها یک تساوی مقابل پارس جم جنوبی در خانه این تیم، آمار درخشانی است که پدیده شهرخودرو را این فصل بیشتر از هر فصلی مقابل جنوبی‌ها شکست‌ناپذیر کرده است.   شهرخودرویی‌ها ۴ برد از این ۶ پیروزی را در خانه به دست آوردند و ۲ بار هم در جنوب به پیروزی رسیدند و حالا اگر مشهدی‌ها بتوانند امروز در آبادان به پیروزی برسند، در بُرد مقابل جنوبی‌ها در خارج از خانه هت تریک خواهند کرد.     اولین قضاوت داور جوان در آبادان

 

قضاوت دیدار حساس نفت آبادان و پدیده در هفته هجدهم لیگ برتر، به عهده محمدحسین ترابیان است؛ داور چهل‌ساله‌ای که سال82 مدرک داوری درجه3 و سال89 درجه ملی خود را گرفت.

ترابیان داور جوانی محسوب می‌شود که بر اساس مندرجات در سایت فدراسیون فوتبال تاکنون تنها 28 قضاوت را در کارنامه دارد که بیشتر آن‌ها در سطح لیگ‌های دسته2 و1 بوده و آمار 97 کارت زرد و 4 کارت قرمز برای این تعداد بازی نشان‌دهنده آن است که ترابیان دست‌به‌جیب است و به‌راحتی از کنار خطای بازیکنان در مستطیل سبز نمی‌گذرد.

انتخاب این داور برای قضاوت سخت در ورزشگاه همیشه‌پُر‌جوش‌وخروش تختی آبادان ازسوی کمیته داوران ممکن است در پایان سوت 90دقیقه بازی 2 تیم با اعتراض و ناآرامی نیمکت 2 تیم همراه شود.

مهدی عالیقدر و قهرمان نجفی، کمک‌های ترابیان در این دیدار خواهند بود.

 

انتهای پیام//ع.ع

 

میزبانی صنعت نفت از پدیده در هفته هجدهم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۲۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال

تیم هندبال صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ - ۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.

مسی ها با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد