Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی کواکبیان ضمن کور و بی‌ارزش خواندن عملیات تروریستی جاده خاش_زاهدان گفت: ما اخیراً واقعه چابهار و واقعه‌ ۳۱ شهریور اهواز را هم داشتیم. ما عظمت این شهدا را گرامی می‌داریم اما این رافع مسئولیت و پیگیری جدی ما نیست. بنده شنیده‌ام که بعضی از این عزیزان از خانواده‌های شهدا بوده‌اند. ما در کمیسیون امنیت ملی از مسئولان ذی ربط پاسخ خواهیم خواست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفی کواکبیان در گفت‌وگو با ایسنا ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های شهدای حادثه‌ی تروریستی سیستان و بلوچستان در مورد این حادثه تروریستی اظهار کرد: دشمنان ملت ایران نمی‌خواهند عظمت ایران اسلامی را تحمل کنند؛ لذا بعد از راهپیمایی پرشور مردم در ۲۲ بهمن و همزمان با نمایش لهستان موسم به ورشو، چنین اقدامات کوری را رقم می‌زنند.

نماینده مردم تهران در مجلس ضمن بیان این مطلب که «این انفجار تروریستی به هیچ وجه کار جدی و عملیات برنامه‌ریزی شده‌ای نبوده» ادامه داد: هر چند این عملیات هیچ ارزش نظامی ندارد اما در عین حال این عملیات کاملاً محکوم است. ما باید با خانواده‌های شهدای جاده خاش_زاهدان احساس همدردی کنیم. مسئولین ذی ربط امنیتی نیز باید این موضوع را پیگیری کرده و ضعف این‌طور مباحث و در جریان قرار نداشتن یا پیش‌بینی نکردن این موضوعات را مورد بررسی قرار داده تا بتواند آن‌ها را برطرف کند.

وی افزود: در عین حال مسئولان دیپلماسی کشور هم باید از دولت پاکستان پاسخ خواسته و به طور جدی پیگیر موضوع باشند. زیرا گفته می‌شود «جیش العدل» در پاکستان مستقر هستند. مسئولین امنیتی داخل هم باید به وزارت اطلاعات و وزارت کشور پاسخگو باشند. هم چنین مرزبانی حتماً باید پاسخ بدهد که چرا چنین حوادثی اتفاق می‌افتد؟

کواکبیان ضمن اشاره به حوادث چابهار و ماجرای ۳۱ شهریور اهواز که اخیراً اتفاق فتاده است، اظهار کرد: ما عظمت این شهدا را گرامی می‌داریم اما این رافع مسئولیت و پیگیر جدی ما نیست. ما در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه از مسئولان تأمین امنیت پاسخ خواهیم خواست. این موضوع بسیار نگران کننده است. چون من شنیدم که بعضی از این عزیزان از خانواده‌های شهدا بوده‌اند. این خانواده‌ها توقع دارند که پیگیر تأمین امنیت این نیروها باشد؛ لذا بر همه دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و دیپلماسی واجب است یک بار برای همیشه چنین موضوعاتی پیگیری کرده و به مردم پاسخ دهند. ما نیز در کمیسیون امنیت ملی باید یک جلسه گرفته در اسرع وقت و پیگیر این مسئله خواهیم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران

محسن نایبی عصر چهارشنبه در دومین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران که با حضور شجاعان رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی وزارت کشور، جلایی، مدیرکل فناوری شورای نگهبان، علوی، قائم مقام شورای نگهبان هیات نظارت استان تهران و سیدکمال سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران و دیگر اعضاء برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید «مرتضی مطهری» و تبریک روز معلم و مقام استاد اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که علی‌رغم توطئه دشمنان نظام مقدس اسلامی، انتخابات ۱۱ اسفند در سلامت و امنیت کامل برگزار و باعث فخر و مباهات کشور و سرخوردگی بدخواهان این ملت شد.

نایبی با اشاره به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق گفت: اثرات و برکات این اقدام در آینده و هرچه بیشتر بگذرد نمایان‌تر خواهد شد.

وی عنوان کرد: تأمین امنیت روانی و سلامت مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله اول انتخابات دارای اهمیت است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران خبر داد و افزود: دشمن از هر حربه‌ای برای بر هم زدن امنیت روانی در جامعه استفاده می‌کند و ما تمام ظرفیت و توان خود را به کار خواهیم گرفت تا نقشه آنان را خنثی کنیم.

بر اساس این گزارش مرحله دوم انتخابات روز ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تمام الکترونیک و در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا مانند دور اول برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • حسینی: دولت سیزدهم به تقابل میدان و دیپلماسی اعتقادی ندارد
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • اتخاد تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • شبح جنگ چگونه از ایران دور شد؟
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان