Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@16:05:02 GMT

نمایش «تیراختور» در مراغه به روی صحنه رفت

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۲۳۵۵

نمایش «تیراختور» در مراغه به روی صحنه رفت

به گزارش ایرنا، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بهرام حسن بابایی، عزیز فتحی نسلیان، آلتان نادری، سعید برومند مطلق، مجتبی حسین زاده، نگار راثی، علی صنیعی، سحر عظیمی، مهسا نقی زاده، نازیلا شکری، نوید قلی زاده و حامد جودی بازیگران این نمایش هستند.
احمد دادرس فیاض افزود: حسین توحیدوند موزیک این نمایش را اجرا می کند و نمایش تا سوم اسفند ماه سالجاری و از ساعت 18 در تالار صوفی مراغه اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این نمایش طنز با هدف توسعه فرهنگ و هنر شهرستان و با توجه به پتانسیل های حوزه نمایش مراغه برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در این نمایش فرهنگی، هنری و ورزشی توجه به فرهنگ بومی و آذربایجانی و تقویت آن با توجه به شاخصه های فرهنگی و ورزشی موجود در منطقه مورد تاکید است.
وی ادامه داد: ایجاد همدلی بین هنرمندان و تلاش برای حضور در عرصه های بین المللی باید از اهداف برنامه های هنری شهرستان باشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز گفت: تیم فوتبال تراکتورسازی یکی از پرافتخارترین تیم های کشورمان، به بخشی از هویت مردم آذربایجان تبدیل شده و همواره مورد حمایت مردم و علاقه مندان از هر قشری است.
مهدی نوایی افزود: محبوبیت تراکتورسازی تاجایی است که امروز شاهد حضور طرفداران پرشور این تیم با پرچم و شال تراکتورسازی در بازی تیم های خارجی هستیم.
وی اضافه کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی عبدی مراغه به عنوان نمایندگی رسمی تراکتورسازی در شهرستان فعال بوده و امیدواریم با کشف و معرفی استعداهای برتر ورزشی شاهد رشد و شکوفایی ورزش آذربایجان در میادین مختلف باشیم.
وی گفت: تلفیق هنر و ورزش در این نمایش با اجرای زیبای هنرمندان مراغه ای نوید روزهای خوب را برای جامعه هنری و ورزشی شهرستان می دهد.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان شرقی اداره ورزش و جوانان جامعه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فرهنگ و هنر جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۲۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز

مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شهرستان سقز از ارائه خدمات فوریتی پزشکی به ۱۴ مصدوم ناشی از واژگونی خودرو مینی‌بوس در مسیر جاده سنندج نزدیک گردنه کریم‌آباد صاحب این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان سقز، محمد عزیز اویسی اظهار کرد: به دنبال تماس حاضران در صحنه در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر امروز مبنی بر واژگونی خودرو مینی‌بوس در مسیر جاده سنندج نزدیک گردنه کریم آباد صاحب، چهار دستگاه آمبولانس پایگاه جاده‌ای صاحب و ایرانخواه، پایگاه منطقه سه شهری و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از رسیدن به صحنه و معاینه ۱۴ مجروح این حادثه، اقدامات درمانی اولیه برای مجروحان انجام و جهت اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان شفا سقز منتقل شدند.

مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث شهرستان سقز، احتیاط را شرط اول ایمنی دانست و خاطرنشان کرد: احتیاط در رانندگی نشانه ترس یا کم تجربگی نیست و لازم است در حین رانندگی با در نظر گرفتن تمام جوانب، از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کرد.

اویسی اضافه کرد: مینی‌بوس مذکور از شهر همدان عازم شهر بانه در استان کردستان بود.

کد خبر 748450

دیگر خبرها

  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • مصدومیت ۱۴ نفر بر اثر واژگونی مینی‌بوس در جاده سنندج _ سقز
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • تراکتور به شدت تشویق شد