Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، در این بیانیه آمده است: جنایت تروریستی دیشب و شهادت جمعی از جان برکفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرزندان شریف ایران، بار دیگر نمایش کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عظمت ملت و نظام اسلامی را نشانه رفته و قلب ملت بزرگ ایران را جریحه دار نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دیگر این بیانیه آمده است؛ حادثه تلخ و تاسف بار شهادت جمعی از مدافعان و حافظان میهن اسلامی بار دیگر نشان داد جنایتکاران و تروریست‌های خائن با این اقدام کور و بزدلانه، اقتدار و عزت و وحدت میهن اسلامی مان را هدف قرار داده اند.

سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده‌های معزز شهدای حادثه تلخ و ناگوار تروریستی در سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان و غیور مردان دلیر سپاه اسلام شده است را شدیدا محکوم و حمایت خود را از حافظان و مدافعان امنیت کشور و مردم شریف ایران اعلام و با خانواده‌های شهدا و مجروحین این اقدام جنایتکارانه ابراز همدردی می‌نمائیم.

انتهای پیام/م

بیانیه محکومیت حمله تروریستی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه حادثه تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است

حسن کاظمی قمی سفیر و نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در افغانستان در پیامی در «ایکس» نوشت: تروریسم و مشخصاً داعش خراسان یک تهدید مشترک برون پایه برای ایران، افغانستان و کشورهای منطقه است.

وی با تأکید بر اینکه طالبان شریک ایران در مبارزه با تهدید داعش است، افزود: ما افغانستان را شریک خود در مبارزه با این تهدید مشترک می‌دانیم و همکاری در این حوزه از اولویت‌ها خواهد بود.

کاظمی قمی پیش از این نیز تاکید کرده بود افغانستان مستقل ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد.

 نماینده ویژه ایران در افغانستان چندی قبل در واکنش به حمله تروریستی در مسکو نیز گفته بود کشورهای منطقه باید برابر تروریسم با منشأ خارجی متحدانه عمل کنند.

پیش‌تر سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران در هرات تصریح کرده بود: ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان