Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفرای کشورهای سوئد، نروژ و اتریش در تهران با انتشار بیانیه های جداگانه ای حمله دیروز به اتوبوس پرسنل سپاه در جاده خاش-زاهدان را محکوم کردند.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، «اشتفان شولتس» سفیر اتریش در تهران نوشت: بیش از ۲۷ نفر در حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان جان باختند. وی با محکومیت این اقدام نوشت: اتریش مراتب تسلیت خود را به خانواده قربانیان ابراز می دارد و برای مجروحان آرزوی سلامتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین «هلنا سنگلند» سفیر سوئد در تهران در صفحه توئیتر خود نوشت: حمله انتحاری که در استان جنوب شرقی ایران (سیستان و بلوچستان) رخ داد، نشان داد که هیچ کشوری از وحشت‌انگیزی‌های متعدد ناشی از افراطی گری و خشونت در امان نیست.

وی با اشاره به گروه موسوم به «جیش العدل» که مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است، از شمار بالای شهدا و مجروحان حادثه ابراز تاسف کرد.

«لارس نوردروم» سفیر نروژ نیز در پیامی توئیتری نوشت: خبری وحشتناک از حمله‌ای بزدلانه در منطقه مرزی ایران دریافت کرده‌ام، این بار در سیستان و بلوچستان. وی ادامه داد: قلب من با خانواده و دوستان حادثه دیدگان و مردم سوگوار ایران است.

گفتنی است یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام که پس از پایان ماموریت مرزبانی از منطقه، عازم موطن خود بودند، روز چهارشنبه در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت و طی آن ۲۷ نفر از حافظان مرزهای میهن اسلامی به شهادت رسیده و ۱۳ نفر دیگر مجروح شدند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اتریش حادثه تروریستی خاش زاهدان سوئد نروژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کل سپاه، مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق برگزار می شود.

این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903388

دیگر خبرها

  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • اطلاعیه مهم سپاه پاسداران درباره بازداشت عوامل پشتیبانی یک گروه تروریستی در مدرسه دینی پشامگ راسک
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان