Web Analytics Made Easy - Statcounter

 معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به حادثه انتحاری تروریست‌ها به اتوبوسی در جاده خاش_زاهدان گفت: حدود ۴۰ سال است که پاسداران انقلاب اسلامی این راه را در حین پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده اند و به شهادت رسیده‌اند، انقلاب اسلامی ادامه دارد و در این راه پاسداری از این انقلاب و شهادت در این راه نیز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌سردار علی فدوی، در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: نمی‌توان کارهای بزرگی انجام داد و در آن کارها ایثارگری و جان دادن وجود نداشته باشد و خوش به حال پاسدارانی که در راه، این انقلاب جان خود را فدا کرده و به درجه رفیع شهادت رسیدند: این حادثه در واقع حقارتی برای دشمنان ایران زمین محسوب می‌شود که ناتوانی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: دشمن چشم دیدن جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، که با عزت و شکوه خاصی برگزار شد، را نداشته و آن‌ها با این کارها می‌خواهند، کینه‌های خود را که در این چهل سال بر آن‌ها از جانب ملت و نظامیان ایران، متحمل شده است را عُقده گشایی کنند.

وی خاطرنشان کرد: این کارهایی که دشمنان انجام می‌دهند بی هنری آن‌ها را نمایش می‌گذارد، با انفجار یک اتومبیل با اتومبیل دیگر یک اتفاق ساده و بدون ابتکار انجام شده است و این کار آن‌ها ناتوانی و کینه دشمنان نسبت به جمهوری اسلامی ایران را به نمایش می‌گذارد. این حرکت دشمنان در این حادثه اخیر کاری بدون برنامه، بدون ابتکار و حتی بدون هنر خاصی انجام شده و این ضعف آن‌ها را به نمایش می‌گذارد و این کار آن‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در بخش پایانی سخنان خود گفت: هر جایی که صحنه حفظ پاسداری از انقلاب اسلامی باشد، پاسداران و نظامیان غیور ایران زمین حضور دارند و نمی‌گذارند بر ایران عزیز صدمه‌ای وارد شود و این حادثه همانند حادثه‌های قبلی بدون پاسخ نخواهد ماند و این حادثه دلخراش همانند حادثه‌های قبلی پاسخ دندان شکنی دارد که توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بر دشمنان این سرزمین متحمل خواهد شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سپاه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است

مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش گفت: امنیت، عزت، اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امروز _ سه‌شنبه، هجدهم اردیبهشت_آئین ادای احترام به مقام شامخ شهدا به مناسبت گرامیداشت مقام معلم با حضور مشاور زنان وزیر آموزش و پرورش در شهر یاسوج و با حضور مدیران استان و شهرستانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از فرهنگیان برگزار شد.

عاطفه‌السادات مدبرنژاد در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و معلم شهید استاد مطهری و تبریک هفته مقام معلم، اظهار کرد: عزت، افتخار، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون جان‌فشانی شهدا است.

وی افزود: شهدا بر گردن ما حق دارند و باید با خدمت به مردم و اعتلای نظام و انقلاب بتوانیم گامی در راستای اهداف والای آنها برداریم.

در ادامه محمد جمالی‌آرند سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ایام گرامیداشت مقام معلم، گفت: ایران قوی در گرو مدرسه قوی و مدرسه قوی در گرو معلم قوی است که همه این‌ها نشان می‌دهد آموزش و پرورش کانون خلق آینده کشور است.

وی افزود: امروز به نمایندگی از جامعه معلمان با شهدا عهد می‌بندیم که پیام آنان و انقلاب را درک و به نسل آینده و دیگران منتقل می‌کنیم و از آرمان‌های شهدا محافظت و راه آنان را ادامه خواهیم داد.

جمالی‌آرند با بیان اینکه معلمان معماران و سازندگان آینده کشور و مشعل داران هدایت جامعه هستند، تصریح کرد: معلمان فراتر از وظیفه شغلی خود، ایثار و فداکاری را پیشه کرده و در جهت ترویج آگاهی در جامعه حرکت می‌کنند، آنان در کلاس‌های درس آموزش می‌دهند تا فرزندان ما بتوانند با توانایی‌ها بهترین آینده را برای خود و کشورشان ترسیم کنند.

کد خبر 751502

دیگر خبرها

  • در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟ + تصاویر
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • درباره تیرباران اولین وزیر زن در ایران
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی