Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: دولت نباید مردم را برای کسب درآمدهای مالیاتی تحت فشار قرار دهد، آن وقت عده ای دانه درشت و سرمایه دار از پرداخت مالیات فرار کنند. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

به گزار خبرگزاری تسنیم از ارومیه، روح الله حضرت پور امروز در جمع مدیران اداره کل اقتصاد و امور دارایی آذربایجان غربی اظهارداشت: مردم تحت فشار هستند و نباید این‌طور باشد که دولت مردم را برای کسب درآمدهای مالیاتی تحت فشار قرار دهد، آن وقت یک عده دانه درشت و سرمایه دار از پرداخت مالیات فرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: با موضوع ادامه افزایش عوارض خروج از کشور موافق نیستیم، ما وکیل دولت نیستیم، وکیل ملت هستیم از این رو دولت باید برای خودش به فکر درآمد باشد و این طرح به دلایل خاصی به صورت موقت  و مصلحتی تصویب شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم تسهیل سازی و ارائه مشاوره‌ها و تبلیغات لازم برای جذب سرمایه گذاری خارجی بیشتر و تسهیل روند ارائه مجوز سرمایه گذاری گفت: متأسفانه آمار و اطلاعاتی که توسط اداره کل اقتصاد و امور دارائی استان استخراج می‌شود به درستی در سیستم تبلیغات قرار نمی‌گیرد بنابراین باید بودجه رسانه‌ای و تبلیغاتی بیشتر شود تا پتانسیل‌های استان را در خارج از کشور تبلیغ کند.

شرط برخورداری شرکت‌های بورسی از نرخ صفر مالیاتی اعلام شدرشد 11 درصدی وصول مالیات ارزش افزوده در 8 ماهه امسالرشد مالیات ستانی از اصناف/ شرکتهای دولتی کمتر مالیات دادند + جدول

وی با بیان لزوم توجه به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی آذربایجان غربی و تلاش بیشتر برای جذب سرمایه گذار در این حوزه افزود: دولت هم اگر در برنامه‌هایش منطقه به عنوان استان کشاورزی معرفی می‌کند باید برنامه‌های لازم را برای پیشرفت این مهم داشته باشد به گونه‌ای که نباید استان‌های دیگر هم سرمایه گذاری صنعتی داشته باشند، هم سرمایه گذاری کشاورزی چرا که این توزیع ناعادلانه ثروت است.

حضرت پور با بیان این که سفر هیئت‌های خارجی از حالت نمایشی به کاربردی تبدیل شود یادآور شد: لازم نیست همه مسئولان در سفرهای خارجی حضور داشته باشند، هیئت‌های اقتصادی باید بخش خصوصی محور باشند و بخش خصوصی کشورها هم حتماً در این هیئت‌های خارجی حضور داشته باشند.

وی همچنین به لزوم شناسایی قوانین مخرب سرمایه و تولید و ارائه آن‌ها به نمایندگان جهت بررسی و حذف، لزوم ایجاد مرکز پژوهش‌های اقتصادی استان توسط اداره کل اقتصاد و امور دارایی، داشتن اطلاعات واقعی و برنامه صحیح جهت ارتقای شاخص‌های سرمایه گذاری و لزوم همکاری سایر ادارات خدمات رسان با پروژه‌های سرمایه گذاری از جمله آب و برق و گاز اشاره کرد.

انتهای پیام/

R41361/P/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معافیت‌های خودرو در طرح مالیات بر عایدی سرمایه

معافیت‌های خودرو در طرح مالیات بر عایدی سرمایه

دیگر خبرها

  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • مالیات یا کمیسیون دولت از سفته بازی
  • اقدام بانک ملی ایران در واگذاری پتروشیمی شازند بسیار ارزشمند است
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • مالیات بر سوداگری، صیاد دلالان نه مردم عادی
  • معافیت‌های خودرو در طرح مالیات بر عایدی سرمایه
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت