Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین شب سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر در حالی در سالن‌های تهران برگزار شد که ازدحام جمعیت برای حضور در سالن‌ها همچنان زیاد است، اما نظم و ترتیب در ورود مهمانان قدری بهتر شده است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سومین شب سی و هفتمین جشنواره تئاتر فجر در حالی در سالن‌های تهران برگزار شد که ازدحام جمعیت برای حضور در سالن‌ها همچنان زیاد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «خورشید از حلب طلوع می‌کند» با حضور مهمانان سوری و به زبان عربی در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار شد، اما نکته اینجا بود که این نمایش با همه استقبال زیادی که داشت اما زیرنویس فارسی برای آن در نظر گرفته نشده بود و همین امر باعث شد مهمانان ایرانی و فارسی‌زبانی که زبان عربی بلد نبودند، متوجه برخی اتفاقات نمایش نشوند.

و اما سایر نمایش‌های دیگر نیز با استقبال روبه‌رو شد و البته نظم و ترتیب سالن‌ها از شب‌های دیگر بیشتر بود.

دو روز پیش نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره تئاتر فجر با حضور مسئولان تئاتری افتتاح شد و امروز نیز نمایشگاه چهل سال اسناد تئاتر انقلاب در موزه فلسطین افتتاح خواهد شد.

نکته دیگر نیز شروع همکاری اسنپ با جشنواره تئاتر فجر است. در حالی که در جشنواره فیلم فجر تپ‌سی گوی سبقت را از اسنپ ربوده بود اما این جشنواره اسنپ با تخفیف ۳۰ درصدی فعال شده است.

و اما نکته نهایی و جذاب ماجرا این است که پیش از برپایی جشنواره خبری مبنی بر جمع آوری دستفروش‌های اطراف تئاتر شهر به نقل از مدیرکل هنرهای نمایشی و سعید اسدی رییس تئاتر شهر منتشر کرده بودیم که با شهرداری منطقه صحبت‌هایی برای جمع آوری آنها و اسکان در مکان دیگر صورت گرفته بود، اما حال شاهد هستیم که دور دالان نور جشنواره، دستفروش‌ها برای خود مکان‌هایی تعبیه کرده و هر یک به کار مشغول هستند.

حال نکته این نیست که دستفروش‌ها چرا باید آنجا حضور داشته باشند؛ نکته این است که بهتر این بود در ایام جشنواره، کل فضا برای کارهای فرهنگی مهیا می‌شد و دستفروش‌ها در مکان دیگری جا داده می‌شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حلب سوریه تئاتر فجر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهام چرخنده به تئاتر برگشت

آفتاب‌‌نیوز :

سید مصطفی موتورچی -دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد- در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: «با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد