Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:39:31 GMT

وزیر صنعت از طرح گندله سازی سه چاهون یزد بازید کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۳۴۳۰

وزیر صنعت از طرح گندله سازی سه چاهون یزد بازید کرد

وزیر صنعت، معدن و تجارت یزد در ادامه سفر خود به یزد از طرح گندله‌سازی سه چاهون یزد بازدید کرد. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، رضا رحمانی در ادامه سفر یک روزه خود به استان یزد، از شهرستان اشکذر به بافق رفت و به بازدید از پروژه‌های صنعتی و معدنی این شهرستان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واحد بزرگ گندله‌سازی سه چاهون یزد در حوزه گندله آهن و با ظرفیت پنج میلیون تن در سال تولید در حال ساخت است و به عنوان یکی از صنایع جوار معدنی می‌تواند نقش مهمی در اقتصاد این شهرستان داشته باشد.

فعالیت این واحد تولیدی در حوزه گندله آهن و کاربرد محصولات تولیدی آن در محصولات میانی زنجیره فولاد در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اردبیل| معاون وزیر صنعت: خودروهای پیش‌فروش شده با قیمت قطعی عرضه می‌شودسمنان|معاون وزیر صنعت: هنوز بانک‌ها 85 درصد منابع مالی کشور را تأمین می‌کنندوزیر صنعت: بازار با بخشنامه اصلاح نمی‌شود

این پروژه در زمینی به وسعت 700 هزار متر مربع و با زیربنای 350 هزار متر مربع در حال ساخت است که پس از بهره‌برداری از آن، زمینه اشتغال مستقیم 350 نفر فراهم می‌شود.

برای ساخت این واحد تولیدی گندله در شهرستان بافق، در مجموع 30 هزار میلیارد ریال معادل 3 هزار میلیارد تومان است که هشت هزار میلیارد ریال آن از محل سرمایه گذاری ریالی و 180 میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی این پروژه بزرگ صنعتی معدنی یزد است.

رحمانی همچنین در سفر به شهرستان بافق پس از بازدید گندله سه چاهون این شهر، از یک کارخانه تولید میلگرد در بافق هم بازدید کرد.

انتهای پیام/ ع

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات

بهمن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به آخرین وضعیت طرح لاستیک‌سازی خرم‌آباد، اظهار داشت: اختصاص منابع مالی برای عملیاتی‌شدن این پروژه در سفر رئیس‌جمهور به لرستان تصویب شده است.

لاستیک‌سازی همچنان در مرحله دریافت تسهیلات

وی عنوان کرد: اختصاص اعتبار و تسهیلات برای این طرح اقتصادی در بانک صنعت و معدن مصوب شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه در حال حاضر این طرح اقتصادی در شرف عقد قرارداد با بانک صنعت و معدن است، افزود: می‌طلبد که بانک زودتر اقدام به عقد قرارداد دراین‌رابطه کند.

جعفری، گفت: این طرح اقتصادی مقداری گیر تضامین داشت که فکر می‌کنم طی ماه جاری قرارداد پرداخت تسهیلات به این طرح اقتصادی منعقد شود.

وعده افتتاح کارخانه تولید کاغذ از سنگ الیگودرز در تابستان

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبه دیگر سفر رئیس‌جمهور به لرستان یعنی احداث کارخانه آهک هیدراته پلدختر، افزود: الان این طرح ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، گفت: خردادماه این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.

جعفری همچنین با اشاره به طرح تولید کاغذ از سنگ شهرستان الیگودرز، گفت: این طرح نیز در بین مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این طرح نیز تابستان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

تشریح آخرین وضعیت طرح شمش منیزیم الیگودرز

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به طرح شمش منیزیم الیگودرز با حجم سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومان به‌عنوان یکی دیگر از طرح‌ها و مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: این طرح به دلیل یک سری مسائل و مشکلات هنوز آغاز نشده است.

جعفری، بیان داشت: دو بار برای این طرح مزایده برگزار شد که هیچ بخش خصوصی دراین‌رابطه مشارکت نکرد.

وی عنوان کرد: در این راستا طرح را عوض کردند، الان در مرحله انتخاب پیمانکار هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با تأکید بر اینکه معدن و زمین نیز در داخل شهرک‌های صنعتی به این طرح واگذار کرده‌ایم، افزود: آغاز عملیات اجرایی این طرح نیز بهار سال جاری آغاز می‌شود.

کد خبر 6087112

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، از مهم‌ترین راهبردهای صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • بهینه‌سازی مصرف انرژی، مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳
  • لاستیک‌سازی خرم‌آباد در مرحله دریافت تسهیلات