Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@23:08:32 GMT

قیمت مرغ در سایه نظارت ضعیف مسئولان قزوین پرکشید!!

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۳۴۹۴

قیمت مرغ در سایه نظارت ضعیف مسئولان قزوین پرکشید!!

همزمان با وعده تنظیم بازار قیمت مرغ در سایه نظارت ضعیف مسئولان قزوین با افزایش روز به روز مواجه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ کافی است این روزها سری به بازار قزوین بزنید گرانی حسابی صدرنشین شده، قیمت‌ها سرسام آور است و عموم مردم فقط نظاره‌گر کالاهایی شده‌اند که روزگاری جزو عادی‌ترین اقلام سبد کالای زندگی آنها بود و امروز سفره‌های مردم دیگر رنگ و بویی از این ارزاق ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با حضور میدانی خبرنگار صبح قزوین در سطح شهر و رصد بازار قزوین قیمت مرغ، این گوشت سفید در روز جاری به 14هزار و 550تومان رسید! 

قیمت مرغ که به روزگار دلار طی ماه‌های گذشته دچار شده هر روز شاهد افزایش قیمت است این درحالی است که مسئولان ستاد تنظیم بازار استان قزوین وعده داده بودند که این بازار را کنترل خواهند کرد. 

مرغ درحالی قیمت 15هزار تومانی را تجربه می‌کند که مردمی که سبد تغذیه ای آن از گوشت قرمز خالی شده بود دل به خرید مرغ بسته بودند که این روزها با سیر صعودی که گوشت مرغ به خود اختصاص داده بزودی سفره مردم از همین گوشت هم خالی خواهد شد و مسئولان همچنان وعده کاهش قیمت گوشت و مرغ را می‌دهند.

روزانه ۵۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع می‌شود! 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین شب گذشته در جلسه تنظیم گفته است با برنامه ریزی انجام شده از هفته آینده روزانه بین ۴۰تا۵۰ تن گوشت مرغ در استان توزیع می‌شود. 

وی می‌افزاید: این میزان گوشت مرغ با هدف تامین مایحتاج مردم وبراساس دستورالعمل ستاد تنظیم بازارو با قیمت مصوب توزیع خواهد شد. 

خمسه عنوان کرده است که کلیه تعاونی‌ها و اتحادیه‌هایی که ارز با نرخ دولتی برای تامین نهاده‌ها می‌گیرند بایستی مرغ باقیمت مصوب ستاد تنظیم بازار عرضه کنند. 

حال سوال اینجاست که طی ماه اخیر که وضعیت گرانی گوشت قرمز و مرغ بیداد می‌کند چرا متولیان امر در ستاد تنظیم بازار راه چاره‌ای برای این موضوع نیندیشیده‌اند و با ارائه راهکارهای موقتی بازار به دست دلالانی سپرده شده که خون مردم را در شیشه کرده‌اند و آنچه در این آشفته بازار یافت نمی‌شود، انصاف است!
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صالحی گفت: با هدف تأمین کالا‌های مورد نیاز جامعه، از نیمه دوم اسفند پارسال تا کنون، بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی تنظیم بازار به این شهرستان اختصاص یافته است که به‌منظور کنترل قیمت در حال توزیع هستند.

او افزود: اقلام طرح تنظیم بازار به میزان ۸ تن برنج وارداتی هندی، ۵ تن شکر، ۴ تن گوشت منجمد بوده که با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان اظهارداشت: توزیع برنج هندی با قیمت کیلویی ۳۵هزار تومان و همچنین شکر با قیمت کیلویی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت منجمد کیلویی ۳۱۰ هزار تومان در فروشگاه اقتصاد مقاومتی توسط اتحادیه تعاونی روستایی سپیدان عرضه شده است.

صالحی یادآور شد: همچنین شش و نیم تن میوه شب عید شامل سیب سفید و قرمزبه قیمت ۲۶ هزار تومان، پرتقال هر کیلو ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و خرما کیلویی ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین و در سطح شهرستان توزیع شد.

او گفت: در روز‌های آینده مرغ منجمد نیز برای کنترل بازار مرغ گرم در شهرستان توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان تصریح‌کرد: به منظور مقابله با گران‌فروشی و احتکار اقلام و کالا‌های اساسی، بازرسی از فروشگاه‌های مربوط، توسط بازرسان این مدیریت و اتاق اصناف شهرستان به‌طور منظم صورت‌می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • واردات گوشت گرم به ۶۰۰ تن می‌رسد
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد