Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان گفت: در مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان ۳۳۹ نفر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام «محمد نقی یار محمدی» امروز در مراسم افتتاحیه مرحله استانی سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان اظهار کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان یکی از رویدادهای قرآنی است که به همت ستاد عالی کانون های مساجد در کشور و دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد در استان ها اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد استان زنجان ادامه داد: مباحث قرآنی باید یک متولی قرآنی داشته باشد زیرا اکنون دستگاه های متعددی به برگزاری مسابقات قرآنی می پردازند که ساز و کارهای موازی دارند و این امر علاوه بر اینکه یک حسن به شمار می آید، ضعف نیز می باشد چرا که شرکت کنندگان و مسابقات مشترک هستند و باید یک دستگاه به عنوان متولی فعالیت کند که همه برنامه های فرهنگی و قرآنی را در قالب مسابقه و برنامه های دیگر اجرا نماید.

 

وی افزود: بازخورد این مسابقات به نوع فعالیت دبیرخانه ها و کانون های مساجد بستگی دارد و علی رغم این که مسایل مالی در اولویت قرار دارد، تخصیص بودجه برای اجرای مسابقات ضعیف بوده و بهتر است تا ستاد عالی بودجه خاصی برای اینگونه برنامه های فرهنگی و قرآنی تدارک ببیند.

 

حجت الاسلام یار محمدی با اشاره به این که کانون های مساجد از مهم ترین مجموعه های فرهنگی است که با قرآن ارتباط مستمر دارد، تصریح کرد: یکی از اهرم هایی که می تواند اعضای نوجوان و جوان کانون های فرهنگی هنری را به این امر ترغیب نماید، برگزاری مسابقات است، مدهامتان نیز با برخورداری از رویکرد کانون های مساجد و بچه های مسجدی، همه ساله با استقبال این گروه سنی مواجه می شود که برای شرکت در آن صف می کشند.

 

وی بیان کرد: عملکرد امسال بهتر از سال گذشته بوده است زیرا در استان زنجان ۱۰۰ درصد ثبت نامی داشتیم و از مجموع کانون های مساجد استان، ۳۳۹ نفر ثبت نام نموده اند.

 

وی در ادامه با یادآوری اینکه فرهنگسرای کوثر که قرارگاه فرهنگی بچه های مسجدی استان زنجان است، ادامه داد: علاوه بر برنامه های قرآنی گروه های سرود و تئاتر مشغول به تمرین هستند که نتایج خوبی برای استان در پی خواهد داشت.

 

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان همچنین به اجرای طرح تلاوت نورو دوره های تفسیرکوتاه در کانون های مساجد اشاره کرد و گفت: تلاش می شود تا فعالیت های قرآنی در مساجد استان رونق بیشتری بگیرد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی22 بهمن 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی فاطمیه ایام فاطمیه وزیر ارشاد راهپیمایی اصفهان جشنواره قرآنی مدهامتان فعالیت های قرآنی جشنواره قرانی مدهامتان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی