Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، متقاضیان محترم جذب دکتری فراخوان شهریورماه سال ۹۷ که از طریق سامانه پیامکی یا تماس تلفنی و سامانه نور رضوی به آن‌ها اطلاع رسانی شده است، می‌بایست نسبت به ارائه حضوری مدارک به شرح زیر اقدام نمایند.

۱ ـ. اصل و کپی کلیه مدارک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتر با ذکر معدل و مدارک شناسایی  و رزومه علمی الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ ـ. پژوهشی (مقالات منتشرشده در مجلات علمی، پژوهشی، ترویجی و سایر مجلات دارای مجوز از کمیسیون نشریات علوم پزشکی، ارائه مقالات در کنگره‌های ملی و بین المللی، تألیف و ترجمه‌ی کتاب در زمینه تخصصی فرد، مجری یا همکاری در پروژه‌های پژوهشی، عضویت در هیئت تحریریه، داوری در مجلات معتبر علمی و غیره. اخذ جایزه از جشنواره یا المپیاد معتبر علمی، افتخارات علمی مانند دانشجوی نمونه‌ی کشوری، جشنواره‌های ملی، رتبه‌های اول تا سوم آزمون ورودی در رشته و دانش آموخته‌ی رتبه‌ی اول دوره‌ی کارشناسی ارشد و دکتری و رتبه‌ی اول، دوم و سوم امتحان تخصصی و فوق تخصصی و مهارت فنی/ بالینی ویژه در رشته‌ی تخصصی، فعالیت‌های فناوری

۳ ـ. آموزشی (سوابق تدریس، تهیه‌ی طرح درس، طراحی بسته‌های آموزشی)

۴ ـ. اجرایی (عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفاتر استعداد‌های درخشان، عضویت در هیئت تحریریه، سابقه خدمت تخصصی به‌عنوان عضو هیئت‌علمی، توانایی استفاده از توانمندی‌های نوین الکترونیک و بانک‌های اطلاعاتی، راه اندازی فعالیت‌های آموزشی و گواهی علمی اضافه بر مدرک و شرکت در کارگاه‌های تخصصی).

داوطلبانی که نقص پرونده‌ آن‌ها در سامانه نور رضوی، اطلاع‌رسانی شده است. می‌بایست نسبت به رفع نقص خود در سامانه مذکور و بارگذاری مدارک مربوطه به‌صورت کامل، اقدام نمایند.

انتهای پیام/

 فراخوان جذب دکتری شهریورماه سال ۹۷

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت علوم اخبار دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی (طرح مرجع و ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آموزش و توانمندسازی بانوان برای تبلیغ و ترویج عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه) با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شود.

توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه‌های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه‌های تبلیغ، جذب و ارتباط مؤثر با مخاطبان و روش‌های نوین فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف از موضوعات این دوره آموزشی به شمار می‌رود.

این دوره آموزشی همراه با اعطای گواهینامه و ادامه دار بودن آموزش در سطوح بالاتر (تکمیلی و تخصصی) و شرکت در عملیات‌های روشنگری و تبیین بعد از قبولی در آزمون علمی و کسب امتیاز عملی است.

اولین دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت از ساعت ۷:۱۵ تا ۱۳:۱۵ برگزار می‌شود. این دوره ۸ ساعت حضوری به همراه ۸ ساعت مجازی در سایت دانشگاه مجازی تخصصی عفاف است.

کد خبر 6088994 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم آموزش تخصصی را کسب کرد
  • سامانه سنام قوه قضائیه پس از ۱۰ روز همچنان قطع است
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • فراخوان جدید جذب سه هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌ها
  • اعطای دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیسی + عکس
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور