Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@23:05:17 GMT

بیانیه محکومیت جنایت تروریستی در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۷۴۳۹۰۲

بیانیه محکومیت جنایت تروریستی در سیستان و بلوچستان

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با محکومیت جاده خاش-زاهدان، همزمانی این جنایت تروریستی با اجتماع دشمنان ملت مقتدر ایران و حامیان تروریسم تکفیری در لهستان را نشانه دریوزگی و شکست آنان در برابر اقتدار نظام جمهوری اسلامی و بصیرت و هوشمندی ایرانیان دشمن‌شناس دانست.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این بیانیه آمده است: تردیدی نیست جنایت بزرگ، ضد مردمی و نابخشودنی تروریست‌های تکفیری در حمله انتحاری به اتوبوس حامل حافظین مرزهای میهن عزیز اسلامی و مدافعین امنیت و آسایش مردم ایران با هماهنگی و حمایت تروریسم دولتی آمریکا و متحدان جنایتکار آن و هدایت سازمان‌های اطلاعاتی بیگانه و زخم‌خوردگان از ملت حماسه‌ساز و شگفتی‌آفرین ایران در جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می‌افزاید: همزمانی این جنایت با اجلاس ورشو و خیمه‌شب‌بازی جبهه متحد ضدانقلاب و دشمنان نظام و ملت ایران اسلامی و بلکه امت اسلامی، بسیار معنادار و مؤید دریوزگی و خشم و عصبانیت آنان از خنثی شدن توطئه‌های کثیف و شیطانی‌شان توسط مردم انقلابی و هوشیار ایران اسلامی در پی راهپیمایی عظیم، باشکوه، باعظمت و شگفت‌انگیز ۲۲ بهمن امسال در سراسر کشور و سیلی خوردن پی در پی آنان از مردم جمهوری اسلامی و بیداری و هوشمندی ایرانیان غیور و دشمن‌شناس است.

این بیانیه با تبریک و تسلیت شهادت ۲۷ تن از پاسداران انقلاب اسلامی و حافظین امنیت مرزهای میهن اسلامی به محضر حضرت ولی عصر، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، خانواده‌های معظم شهدا و همرزمان دلاور آنان و با آرزوی شفا و سلامتی عاجل مجروح‌شدگان این جنایت، تأکید کرده است: استکبار جهانی و دشمنان ملت و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای تروریسم تکفیری و گروهک‌های منفور و پلید ضدانقلاب اسلامی بدانند همچنان مقهور اراده الهی و حقانیت نظام و ملت مؤمن، انقلابی، بصیر و هوشمند ایران اسلامی بوده و خواهند بود و ارتکاب اینگونه جنایات شیطانی و پلید، عزم و اراده ایرانیان در تداوم راه روشن انقلاب و آرمان‌های بلند امام راحل (رحمة الله علیه) و شهیدان و به‌ویژه پیام‌های راهبردی و منشور هدایت ولی امر مسلمین جهان و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) که از روز گذشته به سمت آینده‌ای پرافتخار، باعظمت و تمدن‌ساز گشوده شده است؛ را راسخ‌تر کرده و آحاد نیروهای مسلح و مدافعین حریم امنیت کشور نیز مهیاتر از قبل آماده وارد ساختن ضربات مهلک به متعرضین به مرزهای میهن اسلامی و برهم‌زنندگان امنیت و آرامش مثال‌زدنی کشور و عقبه‌های آنان در منطقه، کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس نشست ورشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، وزرای دفاع کشور عضو سازمان همکاری های های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان ضمن اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه  و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه ،سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی  محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزاری  دفاع سازمان همکاری های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی کردند و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید نمودند.

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند