Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان به این نکته اذعان کرد که تیمش کار سختی مقابل صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر خواهد داشت. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: این دومین بازی دور برگشت ما محسوب می‌شود که برابر صدرنشین جدول است و قطعاً دشوار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم به نسبت چند سال اخیر بهتر شده است، اما امیدوارم برخلاف بازی هفته گذشته نتیجه قابل قبولی برگزار کنیم.

ادامه دارد ...

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پیکان تهران سپاهان اصفهان حسین فرکی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران سپاهان اصفهان حسین فرکی پیکان تهران سپاهان اصفهان حسین فرکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!

عضو هیئت مدیره ورزشی باشگاه بایرن مونیخ درباره مسائل مربوط به انتخاب جانشین توماس توخل صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مکس اِبرل عضو هیئت مدیره ورزشی باشگاه بایرن مونیخ که به نوعی مغز متفکر این باشگاه در نقل‌وانتقالات به شمار می‌رود، در گفت‌وگو با «بیلد» آلمان، درباره شکست 3 بر یک شب گذشته (شنبه) بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان گفت: این بازی تمام شد و ما باختیم. ما در نیمه دوم فرصت خیلی خوبی برای پیش افتادن در نتیجه را داشتیم. جاه‌طلبی ما پیروزی در هر بازی است اما ما در بازی با اشتوتگارت این جاه‌طلبی را نداشتیم. وقتی هم بایرن می‌بازد، بحث‌های زیادی مطرح می‌شود. ما اما حالا تمام تمرکزمان را روی بازی چهارشنبه با رئال مادرید - در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا - گذاشته‌ایم.

وی درباره تلاش‌های نافرجام باشگاه بایرن مونیخ برای یافتن سرمربی جدید اظهار داشت: من رایزنی و شایعات را درک می‌کنم و می‌دانم که کل آلمان کم‌وبیش نسبت به این موضوع علاقه‌مند هستند، حتی بیشتر از فینال تمام آلمانی لیگ قهرمانان اروپا. من هرگز به طور علنی در مورد نام‌ها صحبت نکرده‌ام، چون طبق تجربه‌ای که دارم، هر اتفاقی ممکن است پیش از امضای قرارداد رخ دهد. رالف رانگنیک پیشنهاد ما را رد کرد و دلایلش را هم به ما گفت. ما از این بابت سورپرایز شدیم اما زندگی همین است. بارها گفته‌ام که وقتی دری بسته می‌شود، درهای دیگری باز می‌شود. فوتبال یک تجارت زودگذر است.

عضو هیئت مدیره ورزشی باشگاه بایرن مونیخ تصریح کرد: بارها گفته‌ام که ما به دنبال مربی‌ای هستیم که بتوانیم برای بلندمدت با او کار کنیم، بنابراین احتمال انتصاب مربی موقت برای فصل پیش‌ رو منتفی است. همیشه نمی‌توانید با اولین اقدام به هدف‌تان برسید و این کاملاً طبیعی است. مربیانی هستند که تصمیمات دیگری می‌گیرند و این حق مشروع آنهاست. ما ایده‌های خود را داریم و در مورد انتخاب سرمربی جدید بحث‌هایی داشته‌ایم و در حال جستجو هستیم، هر چند تا به حال نتیجه‌ای نداشت اما در نهایت موفق خواهیم شد.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است

اِبرل همچنین در خصوص آینده حرفه‌ای هافبک آلمانی باواریایی‌ها که گفته می‌شود بارسلونا نسبت به جذب او علاقه‌مند است، خاطرنشان کرد: ما البته با بازیکنان‌مان در حال صحبت هستیم. بایرن مونیخ باشگاهی بزرگ است. بازیکنان بدون توجه به اینکه سرمربی جدید چه کسی خواهد بود، می‌توانند تصمیم بگیرند در بایرن بمانند. ما می‌خواهیم سرمربی جدیدمان را پیدا کنیم و با او در مورد بازیکنان صحبت کنیم. حتی بدون مشخص بودن سرمربی جدید‌مان، بازیکنانی را در بازار نقل‌وانتقالات مدنظر داریم و ایده‌هایی در سر داریم. ما اینجا بیکار ننشسته‌ایم تا مربی جدید مشخص شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد