Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های فوتبال یاران خداداد عزیزی و منتخب پیشکسوتان ایران در مشهد به مصاف هم می‌روند. ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، دیدار دوستانه یاران خداداد عزیزی و منتخب پیشکسوتان ایران در ورزشگاه امام‌رضا(ع) به یاد شهدای چوار در مشهد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار بین دو تیم در قالب یاران خداداد عزیزی و منتخب پیشکسوتان ایران و برای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای بمباران زمین فوتبال چوار برگزار می‌شود.

برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال با آرژانتین/ سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان شنبه مشخص می‌شوددیدار دوستانه استقلال و نساجی مازندران برگزار می‌شوددیدار دوستانه ماشین سازی و شهرداری تبریز لغو شد

در این بازی تعدادی بازیکنان خاطره‌ساز فوتبال کشور از جمله خداداد عزیزی، محمدرضا مهدوی، رضا عنایتی، محمد نوازی، احمد تقوی، اسماعیل حلالی، مهدی امیرآبادی، بهروز رهبری‌فرد، پرویز برومند و ... به میدان خواهند رفت. 

این مسابقه روز جمعه 26 بهمن‌ماه 1397 از ساعت13:30 در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ز

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار تیم های استقلال و ذوب آهن از هفته بیشت و ششم مسابقات لیگ برتر از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای این دیدار به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روابط ایران و اقلیم کردستان عراق دوستانه است
  • وابط ایران و اقلیم کردستان عراق دوستانه است
  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند