Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین نقوی حسینی گفت: آقای «آشنا» نخود هر آشی است و ما در ماه های گذشته شاهد اظهار نظرهای او درباره بودجه، فضای مجازی، مسائل فرهنگی، رسانه، امنیت، سیاست خارجی و ... بوده‌ایم و کسی که خود را مطلع در هر موضوعی جلوه می کند یعنی حرفای او بدون مبنا و پایه است.

سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص توییت و اظهار نظر اخیر حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور مبنی بر عدم انتقام جویی از تروریست ها اظهار داشت: همه می دانند که ایران یکی از قربانیان تروریسم در دنیا بوده است و در طول 40 سال گذشته، تروریسم بیشترین خسارت مالی و جانی را به مردم و کشور ما وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در سال های اخیر شاهد عملیات‌های تروریستی زیادی در داخل مرزهای کشور بودیم که از جمله آنها می توان به عملیات تروریستی در مجلس، حرم امام، حادثه تروریستی اهواز، ربودن مرزبانان و به شهادت رساندن آن‌ها، حمله به پاسگاه‌های مرزی، عملیات انفجار اتوبوس که 27 نفر از عزیزانمان شهید شدند و ... اشاره کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه در سال‌های اخیر تروریست‌ها عملیات‌های زیادی در مرزهای کشور داشتند تأکید کرد: عامل اصلی حوادث تروریستی که در چند سال اخیر در کشور رخ داده است، حاکمیت افکار کسانی مانند حسام الدین آشنا در بدنه دولت است؛ این افراد امنیت کشور و مردم را نیز بازیچه تفکر خود کرده‌اند.

نقوی حسینی در ادامه بیان داشت: اگر قرار بود با این تفکر که نباید انتقام گرفت امنیت کشور را اداره کنیم، فردا داعش و تروریست‌ها در کوچه پس کوچه‌های تهران هم به عملیات تروریستی می‌پردازند و امنیت را از مردم شهر ها سلب می کنند.

وی با بیان اینکه افرادی مانند آشنا در پی پرستیژ بشر دوستانه هستند گفت: این افراد برای اینکه در دل ضد انقلاب جا باز کنند و در در نگاه آمریکا افراد حامی حقوق بشر معرفی شوند، قیافه بشر دوستانه به خود می گیرند و چهره موجه از خود به نمایش می گذارند؛ این افراد د رحقیقت مردم خود را فدای این پرستیژ خود می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین افزود: آقای آشنا اگر مخالف انتقال گرفتن از تروریستهاست باید بیاید و جواب خانواده های شهدای حوادث تروریستی که در چند سال گذشته در کشور رخ داده است را بدهد؛ اظهار نظری که فقط خوشایند ضد نظام و غرب باشد قطعاً به نفع کشور و ملت نیست.

نقوی حسینی با بیان اینکه سالها به غرب اعتماد کردند اما چیزی عایدشان نشد تصریح کرد: ملت ایران قضاوت می کنند و آشنا و امثال او بدانند که ملت ایران زیر بار زور و قلدر مآبی، ترور و وحشت نخواهند رفت و در مقابل همه آنها می ایستند.

وی در ادامه به جایگاه مشاور فرهنگی حسام الدین آشنا اشاره کرده و گفت: آقای «آشنا» نخود هر آشی است و ما در ماه های گذشته شاهد اظهار نظرهای او درباره بودجه، فضای مجازی، مسائل فرهنگی، رسانه، امنیت، سیاست خارجی و ... بوده‌ایم و کسی که خود را مطلع در هر موضوعی جلوه می کند یعنی حرفای او بدون مبنا و پایه است.

انتهای پیام/ط

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق گفت: باید تدابیر لازم در کشور عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی (ع) صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدکاظم آل‌صادق امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست مشترک با مشاور وزیر داخلی عراق اظهار کرد: با شکوه برگزار شدن مراسم اربعین‌حسینی سال گذشته مرهون تعامل و همدلی مسئولان دو کشور بود.

وی با تاکید بر اینکه تدابیر لازم در کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی صورت گیرد، افزود: مقرر شده خط‌مشی راه‌ها و نصب علائم بیشتر در مسیرها کار شود.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عراق اضافه کرد: با توجه به اینکه تردد زائران بیشتر در گذرگاه مهران است باید در ایام اربعین‌حسینی با هماهنگی دو کشور امکانات از جمله سرویس‌های بهداشتی، سوله‌های خنک‌کننده و منابع نگهداری آب و یخ فراهم شود.

کد خبر 751171

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • با یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت فولاد کشور آشنا شوید
  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • کره جنوبی سطح هشدار خود را در ۵ سفارتخانه افزایش داد
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست