Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا گیلان ؛ مسعود کاظمی در گفت و گویی افزود: با تدابیر اتخاذ شده، تمامی حقوق بهمن ماه وعیدی پرسنل خدوم شهرداری لاهیجان 25 بهمن ماه 1397 پرداخت شد.

وی اضافه کرد: کارکنان شهرداری از جمله افراد زحمت کش جامعه هستند که به صورت 24 ساعته برای خدمات رسانی به شهروندان در تلاش می باشند و همه سعی ما و اعضای شورای اسلامی شهر حمایت از کارکنان صدیق شهرداری می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهروندان ولی نعمت ما هستند و ما از طریق پرداخت عوارض های مختلف به عمران و آبادانی شهر و پرداخت حقوق پرسنلی می پردازیم.

کاظمی از صبر و همکاری خانواده کارکنان قدردانی کرد و افزود: در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی مدون نسبت به بالا بردن رفاه حال پرسنل خدوم شهرداری با هدف بهبود عملکرد پرسنل که همانا منتج به خدمات بیشتر به شهروندان فهیم لاهیجان خواهد شد، اقدام نماییم.

وی گفت: در کنار توجه به عمران و توسعه شهر لاهیجان برای شادی و نشاط شهروندان هم در حال برنامه ریزی بوده و در سال های آتی لاهیجان به عنوان میزبان جشنواره های مختلف در سطح ملی و بین المللی خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه حقوق شادی شهرداری عیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۷۴۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد نادری، عضو هیات رییسه و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس در توئیتی نوشت:

مجلس با تصویب پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و پیگیری تسریع در پرداخت ۱۳۰ همت به سازمان تامین اجتماعی، از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت خواهد کرد.

بعد از ابلاغ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را دنبال خواهیم کرد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903676

دیگر خبرها

  • خبر جدید یک نماینده درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان چه زمانی اعمال می‌شود؟
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • دسته‌روی سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در لاهیجان
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند